Bijtjuweel van Difrax

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anno1977, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heb op www.difrax.nl een hele leuke bijtring gezien, de bijtjuweel. Wil 'm graag hebben voor mijn dochter, maar vind de verzendkosten voor één artikel wel een beetje hoog.

Is iemand deze al wel eens in een winkel tegengekomen? Dan zou ik graag weten waar!

Alvast bedankt!

ps. en anders moet ik maar wat meer bestellen op de site..:D

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hij is inderdaad érg leuk :) , ik ben hem helaas nog niet tegengekomen in de winkels, maar je kan difrax ook even mailen, misschien dat ze je kunnen vertellen waar ze hem verder verkopen?

3. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Je kan ook bij een winkel bij jou in de buurt waar ze difrax verkopen. Vragen of zij hem voor jou kunnen bestellen. Dan heb je de verzendkosten ook niet.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    leuk.. nu wil ik hem ook hebben en Eef heeft al 100 ringen :D dat steriliseerei lijkt me ook wel wat..
    ik ga maandag even naar de etos bij ons, vragen o zij hem kunnen bestellen..

x

5. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Ik had hem ook nog nooit gezien totdat ik van de week op de 9 maanden beurs liep en ik hem bij de difraxstand zag liggen voor 5 euro :D en ik moet zeggen dat het hier een groot succes is!

6. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Ja, leuk he?! Ben er ook helemaal weg van. Bedankt voor de tips, maar hier in de buurt zijn niet zo veel winkels die difrax verkopen. Dus dan vragen om te bestellen, en dan weer terug om op te halen, pfff, veel gedoe. Denk dat ik 'm toch maar bestel, en bestel dan maar gewoon wat bij. Hihihi.

De bijtringen van mijn dochter zijn hoognodig aan vervanging toe, dus mag het. Hahahaha.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.834
    19.173
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zie dat Prenatal, Kruitvat, Etos en een hoop andere ketens het verkopen. Misschien kan één van hun het inderdaad bestellen? Daar zit er altijd wel eentje van in de buurt.

Deel Deze Pagina