Wij hebben op de 9mnd beurs deze kinderwagen gezien en helaas stonden zij er als promotion en verkochten ze niet. Maar nu zijn wij op zoek naar deze wagen. Bij Babydump staat het merk maar dan in de goedkopere versie qua kleurstelling. Natuurlijk kunnen ze andere kleuren bestellen maar graag zouden we deze nog in het echt zien. Twijfelen nog tussen 2 kleuren. Nu heb ik google best aardig uitgeplozen maar krijg geen hoofddealer hier of in Belgie gevonden. Mijn vraag of iemand weet waar deze kinderwagen nog meer te koop is? Of waar de importeur zit.
Bedoel je deze?? Of in elk geval dat idee van hun? Peg-PƩrego combiwagen Pliko Switch compact OTM Poppy
ik weet niet wat het prijsverschil is, maar je kan ook eens kijken naar de Chicco Trio I-move. Zelfde soort systeem. We hebben hem nu een paar maandjes in huis en ben erg tevreden. (Nog niet gebruikt met baby, maar toch)
Op Ebay Duitsland kijken, er zijn veel babyzaken die gewoon naar NL versturen. Peg Perego is in Duitsland echt heel populair. Hier heel weinig, wat ik jammer vindt want het zijn echt prachtige en sterke wagens.
Bij Babydump kunnen ze m ook bestellen. Maar t gaat mij erom dat ik nog een x kan kijken voor de kleur. Op t eerste zicht en proberen ist idd een erg fijne wagen.
Kateblack ik zal eens kijken zo. Ist opvouwen ook met 1 hand te doen? Dat gaat nl wel met de Peg Perego en is erg makkelijk en plat opgevouwd.
Net gekeken voor de Chicco ff gegoogled. Is niet mijn smaak. Maar bedankt voor de tip. Wat ook fijn is vd Peg Perego is t grote mandje onder de wagen.
Iemand een idee waar de importeur zit? Voor zover wij weten in Belgie. Maar wie en waar? Of miss winkel waar de black denim en mocca wel staan? Mag zowel in nl als in Belgie zijn.