Denk dat het tijd is voor een bijtring voor onze kleine meid Ze stopt continue haar handjes in dr mond, alsof ze haar tandvlees jeukt? Wanneer hebben jullie een bijtring aangeschaft? Is het een must? Is er iets waar ik op moet letten bij aanschaf? Het is een simpel iets en niet duur ofzo. Maar ben gewoon benieuwd wat jullie hebben enz.
Ik had ook bijtringen gekocht voor zl....een dunne en een iets dikkere,beide vond hij niets,gekoeld of niet!Zl gebruikte liever de rand van de box,speeltjes of zijn vuistje. Bij mij was het zonde van de aanschaf...
Ik vind sofie de giraffe leuker voor die leeftijd ( Toen je schreef "ze steekt haar handjes in haar mond" keek ik meteen; die is vast 4 maanden!. ) rond de 4 maanden steken bijna alle kindjes hun handen in hun mond. Bijt ringen heb ik eigenlijk nooit gehad, die gekoelde. Wel natuurlijk rammelaars etc waar ze op kunnen bijten, zoals van die sleutel bossen enz.
Heb een rammelaar geprobeerd, maar daar lijkt ze echt mee te spelen dan lekker op te bijten hihi. Vandaar dat ik dacht, misschien slaat een bijtring wel aan.
Sophie de Giraf is wel geinig ja. Verschilt dat met derest van de bijtringen? Omdat je zegt 'voor die leeftijd'? Slaat dat beter aan ofzo?
Ik heb verschillende bijtringen in huis, om te koelen, van stevig plastic maar sophie de giraffe wint nog steeds! Zl vindt het, nu hij met de hoektanden en kiezen bezig is, een fijn figuur om op te bijten. Is ook zo schoongemaakt. 1 dag niet op sophie gebeten is 1 dag niet geleefd
Wij hebben er een aantal gehad, zowel gekoeld als niet. Dochter heeft er nooit iets van gesnapt. Wij gaven op een gegeven moment bevroren broodkorstjes. Dat ging er wel in.
Nou heb een bijtring gekocht, een paar dagen geleden al. Maar ze begrijpt het nog niet helemaal nee hihi. Dank voor de reacties!
Nou mijn 3,5 jarige vind Sofie nog gaaf, maar hij houd lekker vast en het is geen verplicht bijt speeltje en toch doet hij wat nodig is zeg maar, wij zijn fan van Sofie!
dl heeft er 1 van kruidvat. gekoeld of niet ze bijt er op en het meest op het harde plastic. ze heeft nu boven en onder tandjes dus gaat liever knarsen als ze echt jeuk heeft of op haar duimpje bijten