Goede checklist babyuitzet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jij82, 8 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Op internet en in boekjes zijn er honderden lijstjes te vinden met wat je nu precies allemaal nodig hebt wanneer een eerste kindje komt.
    Echter; deze lijsten verschillen nogal van elkaar...

Welke checklist/lijst vinden jullie nu echt de allerbeste?
    Maw. Wat heb ik allemaal nodig binnenkort??? :D

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
  3. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    oh, Bedankt! :D

4. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Tja geen idee of het de beste is 😉 Veel dingen zijn ook persoonlijk.

Op bovenstaand lijstje staat ook kruikzakken. Die moet je niet aanschaffen hoor! Dat wordt echt afgeraden omdat je kruiken dan nog kunnen rollen.
    De kraamhulp leert je ze wel in een hydrofielluier wikkelen. Door de knoop aan de zijkant kunnen ze niet gaan rollen en dat is veiliger.

Verder staan er wat dingetjes op die je niet meteen per se nodig hebt (stopcontact beveiliging enzo) en is het aantal kleertjes wat weinig, maar zie niet meteen iets belangrijks wat ontbreekt.

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Gebruik helemaal geen kruik het is warm genoeg, bij dochter wel in het begin gebruikt.

Ligt ook aan jezelf wat je gebruikt, ik gebruik best gauw iets schoons........als de slab maar een beetje nat is van de voeding gebruik ik een nieuwe dus z'n 5 slabjes per dag.
    Zelfde met kleding zit er spuug op......gelijk nieuwe kleding aan.

Ik heb uiteindelijk nog kleding in maat 50 bij moeten kopen omdat veel kleding in maat 50/56 te groot was.
    Ook rompertjes gaan erg snel

Broekjes zonder een touwtje om strak te trekken zijn waardeloos....zakken zo van de bibs af.

Deel Deze Pagina