Bijtring

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Misa Misa, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Hallo!

Mijn zoontje heeft erg veel last van het doorkomen van de tandjes. Nu heb ik een bijtring, maar ik vraag me af hoe ik deze moet schoonmaken. Moet ik die ook uitkoken net als een speen, of gewoon afspoelen met heet water?

Liefs Misa Misa

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als er van die gel in zit, dan mag je hem zover ik weet niet uitkoken, dus gewoon afspoelen met warm water, eventueel in een sopje.

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    ik hou hem hier af en toe onder de quooker en spoel hem dan weer af met koud water. Gaat tot nu toe goed.

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik waste ze altijd gewoon af in een sopje en daarna spoelde ik ze nog eens na met gewoon koud water.

Uitkoken zijn ze niet geschikt voor dan verschrompelene ze (weet ik uit ervaring *bloos*

5. wolly

wolly Niet meer actief

Ik heb ook wel eens een bijtring uitgekookt ;) stom, stom helemaaaaaaal verschrompeld, ik dacht dus dat het net zo moest als bij spenen en flessen niet dus ;)
    Nu alleen onder de kraan ff afwassen en klaar.

6. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    En hoe zit het dan met die bijtringen mèt van dat gel als er al wel tanden door zijn gekomen? Bijten ze dan niet daar in/stuk zodat die gel eruit loopt?

Hier heeft zoonlief nog geen tanden, maar bijtring maak ik gewoon onder de warme kraan schoon.

Groetjes,
    Hanna

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    nee hoor, dat plastic is zo dik, dat bijten ze echt niet zo maar kapot. Overigens zit in de bijtring die ik heb gewoon gesteriliseerd water. Dus als het kapot zou gaan is dit niet gevaarlijk.

Deel Deze Pagina