Ik las al een paar keer over dit merk op het forum. Maar hoe werkt het? Want Next is een buitenlands bedrijf. Ik zie nu 0 euro verzendkosten, maar hoe gaat dat met retourneren? Ik heb een leuke jas voor de kleine meid gezien maar twijfel tussen 86 en 92 dus bestel ik ze liever allebei. Wie helpt me op weg?
Hoe het zit met retourneren weet ik niet. Heb zelf al een aantal keer bij Next besteld, en vind dat het merk wat groter uitvalt. Misschien heb je daar wat aan. Anders ff op de site kijken?
Heb eigelijk nog nooit iets geriild wel vaker besteld en dat gaat super fijn. Geen bezorgkosten en altijd binnen een paar dagen in huis. Vind de kwaliteit ook goed en de maten vallen gewoon normaal vind ik. Ik bestel er geregeld hihi, zo'n leuk kleertjes allemaal
Wat soeee zegt misschien eerder iets groter dan kleiner inderdaad. Qua vergelijking ligt het tussen prenatal en hema in..zoiets Altijd lastig die maten he
De Otto verkoopt eventueel ook kleding van dit merk. Ik heb daar uiteindelijk een jeans van Next voor mijn dochter besteld, omdat ik geen zin had in gedoe en hoge kosten bij het retourneren als het toch niet goed zou zitten.
Ja ik zag de jasjes ook bij Otto inderdaad en op zich gratis verzenden en dan alleen retourkosten. Ze zit nu in 80 (zomerjas maat 86 verdrinkt ze zowat nog in). Maar ja het liefst wel voor de hele winter in 1 keer een jas natuurlijk. Pff lastig ik kan niks met maten
Toch het jasje maar bij otto besteld in 2 maten en 2 kleuren. Als ik dan toch wat terug moet sturen Ben heel benieuwd.
Wist niet eens dat je next ook bij Otto kan krijgen, leuk ! Retourneren is trouwens gewoon gratis bij next
Oh echt? Ik kon er op de site niks over vinden en als de normale TNT tarieven hanteery zou een retourzending met track & trace 13,-- kosten. Het risico op die kosten wilde ik niet lopen. Maar als de retournering echt gratis is (weet je het heeeeel zeker? Ervaring mee?) dan ga ik eens uitgebreider op die site kijken.
Dames, Retourneren is niet gratis! Heb onlangs zelf kleding besteld bij Next en een aantal dingen retrour gezonden maar moest daarvoor bij tnt 9 eur betalen! En met track&trace idd 13 eur!
Het staat ook op de site bij 'Returns information': "Postage must be paid by the sender, and will not be refunded by Next (this does not affect your statutory rights)."