Bijven luie mannen,luie papa's?

Discussion in 'Zwanger worden' started by puzzcat24, Jan 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

lang leven onze mannen :evil: :({|=

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ow wat herkenbaar,

Mijn manneke zit al sinds oktober in de ziektepret, nou egt geen pretje, voor mij niet maar voor hem ook zeker niet.. :p

Hij kon de eerste maand geen stap normaal zetten en kon dus niks doen, maar het L**lige is dan dat ik ook niks mag doen.. :confused: :confused:

Nu is er een film op de tv en ik heb vanmiddag de kerstboom afgetuigd en ingepakt, maar nu heb ik overal glitters , maar ik mag niet stofzuigen dweilen e.d. zegt ie morgen is er weer een dag..! :) :)
    Morgen zal er wellicht nog een dag zijn, maar de bende stapelt zich alleen maar op, als ik wil stofzuigen moet het in de reclames en met mijn huis lukt dat niet in 1 reclame .. :confused:

Hoop zo dat ie 110 graden omdraait mocht er wel een wonder komen.
    Word echt sipel van hem.. op het moment zegt ie : Ik snap van jou niet dat je het verkeerde staatslot heb gekocht,, oefff kerels.. Word zo shagerijnig van dat stomme praat. :rolleyes: :oops:

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Ik werk full time (eigenlijk 40+ uur), mijn man werkt niet :oops: :oops: dat maakt het allemaal nog veel erger eigenlijk ... :(

Babs: was je man ook zo zoals die van "ons" voordat ie kinderen kreeg? Want wat jij hebt, daar droom ik van .... ;) =P~

nikx daarvan .... als ik wist wat het winnende lot was, had ik 'm aangeschaft ! hahahahahaha

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36

Haha,, ik had gister voor de trekking zo'n gevoel of er een hele grote prijs op zou vallen,, Ah heerlijk 20 euro :O dus 36 verlies want had er twee. :cry: :cry: , Ah morgen voor die 20 euro maar lotto loten kopen haha . Mischien dan zaterdag prijs :D

Ow ik ben student en het manneke werkt (als die uit de ziektepret is) 30 uren in de week, maar is altijd zowiezo 6 dagen van huis en die uren krijg ie als bonus uitbetaald, dus 5 uren per dag werken en de rest gratis :) :)

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@Strijkkraal Meid het is netalsof je dezelfde vent hebt als ik...
    Hoe kan dit?Waar ligt het aan?
    Teveel gamen?
    Hun horoscoop (mijne is weegschaal)
    Of ligt het aan ons dat we het "toelaten"

Mag ik deze ook houden?En de zweep erover?

Ik heb zelfs roosters van het internet gehaald om hem te laten zien wat hij moet doen stapje voor stapje...

Nou ik werk niet en mijn hubbie ook niet
    We zullen waarschijnlijk nog lang niet aan de bak komen...
    Misschien is dat het...
    Geen werk prikkels?

Ben erg blij om te zien dat er meiden zijn als ik!

6. babs81

babs81 Niet meer actief

zo bedoel ik het ook dat je je eigen mag houden hoor :) een flinke zweep!

7. puzzcat24

JIIIIHAAAA!

8. babs81

babs81 Niet meer actief

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ik heb me manneke op bed geschopt, kan eindelijk beginnen met schoonmaken

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    goeie vraag. Mijn mening .... toelaten, althans in mijn geval wel. Hij is een Stier, net als ik, en dat kan goed botsen kan ik je verzekeren.
    Gamen? Ik weet het niet. Hij noemt zichzelf chatmod, althans hij ziet het als soort van "werk". Jammer alleen dat het meer geld kost dan dat het opbrengt, die "baan", maarja, als ik daar iets van zeg, dan breek de pl****s uit natuurlijk ....

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    hihi, heb net het bed verschoond ... errug zijn wij toch, niet? het is half 11 's avonds!

12. puzzcat24

Ja ik heb een ex die was een stier...
    Net zo lui en nog erger dan hubbie van nu...
    Omg ik heb net 2 jaar world of warcraft achter de rug,ik weet hoe jij je voelt meid...
    Ik heb mijn hubbie vandaag verboden om een admin te worden op een gok site,dan zit ie er nog vaker achter dan ie al doet NEEEEE....
    Is het niet de PC dan de xbox360...

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Pfff, hier is het Seafight. Het duurste gratis spel dat ik ooit heb gezien!
    Hij ging laatst bij WoW kijken en ik kreeg een rolberoerte. Toen heb ik wel gezegd dat ik liever niet had dat hij dat ook nog eens ging doen, en hij blijft er ook braaf van weg. En een Xbox komt er bij mij niet in. Ik wil het niet, juist daarvoor.

Ik denk dat echt dat wij teveel toelaten. Of je dat veranderd weet ik niet, misschien met hele rigoreuze maatregelen, maar hoever wil je gaan, althans dat ik de vraag die ik me altijd stel ...

14. puzzcat24

Geloof mij wow is erg mooi om te spelen,ik was er ook verslaafd aan...
    Maar als je je vent meer in het huishouden wilt hebben is dat echt zon slecht idee
    Ik heb het zelf zo gehad dat ik het uitmaakte met mijn hubbie,omdat ik het zo zat was en mijn toekomst met hem me gewoon kon inbeelden...
    Het is toch wat...

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Haha ja het is wat, afgelopen nacht sliep ik in me zus dr huis want die was oud en nieuw vieren bij dr schoonouders, en ik zou het bed in duiken, en ik zie daar tot me verbazing toch een bult str*nt liggen op die hoes van die bed :confused: ooow bah, gelukkig lag dr nog n handdoek onder, maar heb dus vannacht met dekbed en al buiten gestaan, het was geewoon een drama dus we hebben maar op de bank geslapen die gedacht dat dat dr heeft geleden iell! .

Het is ondertussen een half uur later en ben nog maar op dehelft :cry:
    :(: :(: vraagt zich af waarom ze hier wou wonen :(: :(:

16. michelle83

Oct 13, 2008
    41
    0
    0
    helmond
    nou nou dames... echte perfecte mannen bestaan niet! mijn vriendlief en ik hebben afspraken gemaakt over ons huishouden, en het gaat redelijk.. maar aansporing blijven ze altijd nodig hebben..

liefs

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Dat zal ook nooit veranderen :D

18. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    Mijn manneke helpt als hij vrij is hij werkt veel soms wel 50 uur per week of meer dus vind het normaal da tik het grotendeels zelf doe als hij op tijd thuis is zorgt hij wel dat de kinderen gedoucht worden scheelt al een boel,,hij gaat mee boodschappen doen en als hij zondags vrij is pakt ie oook de stofzuiger hij hangt de was soms op dus heb niks te klagen ik werk maar 9 uurtjes dus vind het ook vrij gewoon dat ik het doe...
    maar hij neemt zich de tijd voor de kinderen en dat vind ik wel het belangrijkste..

liefs

19. puzzcat24

Ja dat is dan weer anders he,mijn hubbie speelt games 24/7
    Daarom de vraag eigenlijk:
    Zal luie man een luie papa zijn?
    En ja ik had ook een ex die werkte,en ik deed toen ook het huishouden
    Soms denk ik HUBBIE ga werken!Hahaha

20. Haha wat een verhalen.. en mijn stier thuis is ook zo lui als wat.. alleen ben ik nogal temperamentvol :oops: en ben ik een aantal keer zo kwaad geworden dat hij sinds die tijd wel wat meer doet. Nog niet zoveel als ik zou willen, maar het wordt beter, ik geloof! :)

Ik trek wel eens de internetkabel eruit als ik het zat ben, een ruzie hierom is soms wel de moeite waard want dan doet ie ineens weer meer! (soms maar tijdelijk maar ja beter dan niets).

Ik werk dan 28 uur per week, heb chronisch vermoeidheidssyndroom en ben veel moe, soms echt uitgeput. Zou graag het huishouden helemaal alleen willen doen, maar ik slaap 12 uur per dag en werk 7 uur per dag en in die 5 uur die over blijft, reis ik 2,5 uur. Rest dus 2,5 uur per dag voor eten, ontspannen en huishouden :( . Woensdag ben ik altijd vrij maar dan ben ik ook vaak kapot.. en regelmatig ziekenhuisbezoekjes.. en wil ook wel eens shoppen.. en van het shoppen moet ik dan ook weer bijkomen. Nou je snapt wel dat ik er zo nu en dan de zweep overeen haal :evil: :evil:

Share This Page