Bijven luie mannen,luie papa's?

Discussion in 'Zwanger worden' started by puzzcat24, Jan 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

wat erg
    en wat een lieve man heb je dan
    geweldig!als ik zo op deze topic lees..
    mogen wij onze handen dicht knijpen
    of god op bote voeten bedankten dat wij het getroffen hebben!

vind je niet?

2. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Dat heb ik zeer zeker! Elke man heeft zn minpunten, maar ook elke vrouw! Maar inderdaad, als ik het zo lees met gamende mannen 24/7, dan mogen wij onze handjes dicht knijpen!
    Mijne zit ook wel eens op de pc te gokken ( fun mode ) maar wel op een normale manier! Hooguit uurtje per dag!

Nou, nu sluit ik de pc maar af, anders kom ik te laat op mn werk! Vanavond maar weer verder lezen en typen ;)

3. asilah

asilah Actief lid

Mar 23, 2008
    160
    0
    0
    mijn man was precies zo, maar sinds ik zwanger ben, is hij noodgedwongen steeds meer gaan doen, het huishouden draait compleet nu om hem, ik kan werken en dit amper aan,dus eten maken doet hij ook weleens, had het eerlijk gezegd ook niet verwacht, we hebben nog een zoontje van 6 waar hij ook dagelijks leuk mee speelt,terwijl ik soms de energie niet eens heb om gezellig te babbelen, komt wel goed hoor !

4. Paulienn

Paulienn Actief lid

Nov 21, 2008
    173
    0
    0
    Mijn vriend is 21 ook nog jong maar dan heb je denk ik wel de leeftijd om volwassen te gaan worden.
    Ik heb net een brief geschreven en ben benieuwd wat hij er van vind.
    Kijk het huishouden hoeft hij niet te doen dat vraag ik ook niet maar gewoon respect. Een keer een briefje van schatje ik hou van je in mijn broodtrommel of dat ik een keer thuis kom en het huis is vol met kaarsjes.. Gewoon iets spontaans.. Dat is wat ik wil en dat hij mee betaald.

5. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Ja, maar wat je nu noemt is echt meer een vrouwen ding. Geloof mij er zijn weinig mannen die het WEL doen en als ze het doen, dan is dat erg zeldzaam!

Maar van dat betalen, dat is gewoon normaal! Je woont niets voor niets samen! Het woord zegt het al: Samen.... dus je doet het ook samen! Hij huurt geen kamer bij je!
    Laat je weten hoe het afloopt?

Liefs,

6. Paulienn

Paulienn Actief lid

Nov 21, 2008
    173
    0
    0
    Gisteravond kwam ik thuis heeft hij een briefje op de koelkast geplakt, Lieve schatje van mij alles komt goed, ik hou heel veel van je en wil je niet kwijt dat weet jij ook xx je mannetje..
    en op mijn kussen een briefje met I (L) U
    Hmm lief he (A) Maarja dat zijn woorden daar trap ik niet in.. Heb gister een brief geschreven die heeft hij ook gelezen gister avond.. Vanochtend toen ik weg ging gaf hij mij een hele dikke knuffel en deed heel lief.. Maarja dat deed hij eerder ook.. Ben benieuwd wat zijn reactie op de brief is..

We werken allebei op heel verschillende tijden..
    Ik van 07.30uur tot 17.00 uur
    en hij 12.00 uur tot 23.00 uur..
    Daarom zien we elkaar alleen als we slapen of als we vrij zijn :(

En over dat het vrouwen dingen zijn.. Je kan wel gelijk hebben maar mijn vader en moeder deden dat altijd.. en nu nog steeds maar dan bij hun huidige partners..

Vandaag is mijn mannetje vrij dus ben benieuwd of hij wat heeft gedaan.. een keer thuis zijn ofzo ;)

7. babs81

babs81 Niet meer actief

nou dat is wel lief! wijsheid komt met de jaren ;) :)
    ik ben ook bennieuwd!
    en erg rot idd dat jullie verschillende werktijden hebben!

wij zien mekaar ook niet veel!
    als ik avonddienst heb ..
    Hij - 7uur tot 4uur
    Ik - half 4- 10uur

en als ik dagdienst heb.. moet hij trainen dus is ie 7 tot 11 weg!
    aangezien ik dan dagdienst heb en half 5.15 eruit moet slaap ik dan
    + ik sweekends werk! ;)

ik hoop voor jou dat het helemaal goed komt
    en nog even over sloten vervanngen..... jij gaf aan.. ik ga mijn huis niet uit.. zou raar zijn.. dus dacht als zover zou zijn.. ;) is dat een andere oplossing ;)
    was niet raar bedoeld

8. Paulienn

Paulienn Actief lid

Nov 21, 2008
    173
    0
    0
    Nee dat snap ik haha!
    Maar nee zo ver komt het niet!
    Doordat hij nu een briefje heeft gedaan heb ik het gevoel dat hij wel wilt.. maar niet weer hoe of wat dan ook..
    Ik wil echt met hem samen zijn maar wil hem wakker schudden over de kosten en verantwoordelijkheden! :)

Wel k*t verschillende werktijden!
    Mijn vriend werkt 3 dagen door de weeks en in het weekend.. Horeca :(
    en ik werk gewoon door de weeks 5 dagen.. Eerder ook nog bijbaan maar dat doe ik maar niet meer ben dan echt kapot!

Als we een beebje krijgen is dat natuurlijk wel handig.. Denk dat ik dan 4 dagen ga werken.. Dus dan kindje 2 dagen papa en 3 dagen mama dan 2 dagen opvang ofzo.. :)
    Zelfs daar zit ik al over na te denken :| Is dat niet een beetje overdreven?

9. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Nou, geloof het of niet!
    Maar de mijne pakte zojuist zo maar uitzich ZELF de stofzuiger en is nu 't hele huis aant zuigen!
    En ik maar denken, dat hij alleen de vaatwasser deed haha!
    Dit is een zeldzaam moment! ;)

10. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    @G89 Meid dit zijn van die momenten waarvan je moet genieten!

11. babs81

babs81 Niet meer actief

he foto's maken :) :) :)

12. Paulienn

Paulienn Actief lid

Nov 21, 2008
    173
    0
    0
    Ik ben benieuwd, mijn manneke vroeg hoelaat ik thuis kwam.. (Hij is vrij vandaag)
    Dus ik hoop dat hij wat heeft opgestoken van mijn brief en een keer kaarsjes aandoet ofzo (A)
    I hope so..

13. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Haha, dat wilde ik ook bijna doen! Er is ook nog gedweild!
    Jaja, wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)

14. babs81

babs81 Niet meer actief

jammer man.. dat zijn nou mooie foto's voor zo baby boek :)
    dit was papa toen hij dwijlde en stofzuigde
    een byzonder moment die jij niet gauw mee zal maken! :)

15. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Nou wie weet gebeurd het nog een keer! Een baby-boek hebben we al in huis, dus kan het er zo inplakken!

16. babs81

babs81 Niet meer actief

:) :) :) :)

dat moet ik doen van een voetbaltraining
    kijk lieve baby dit was jou vader nog in conditie.. helaas is ie nu zo oud... :) :) :) :)

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    nou, die van mij heeft mij gister ook doen schrikken (zit het in de lucht dan). Hij ... de eeuwige luiaard, die liever achter z'n PC zit en anders languit op de bank ligt met de DS, is gister UIT ZICHZELF, naar 2 sportscholen geweest om te kijken hoe dat werkte! Goed, hij staat nog niet ingeschreven, maar toch ...

:confused: :confused: :confused:

Ik wilde nog zeggen dat ie me niet meer zo moest laten schrikken, maar ik dacht ... NEE, goed gedrag moet je belonen en in dat kader heb ik 'm he-le-maal de hemel in geprezen!

:)

18. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

Nov 24, 2008
    313
    0
    16
    Hallo zeg, het is al 2009 hoor! het is maar net wat jezelf accepteerd!

Mijn vriend en ik werken allebei fulltime dus ik zie geen reden waarom ik meer zou moeten doen dan hij. Mijn vriend en ik doen het samen, hij doet het allemaal uit zichzelf! En echt....ze kunnen allemaal hoor die mannen koken, strijken, stofzuigen, de was ALLES! Dus "kan ik niet" bestaat niet! Ik ben echt niet geboren met een strijkgen waardoor ik dat alleen zou kunnen. En eerlijk is eerlijk....ik kan ook best schuren, schilderen, een kastje in elkaar zetten enz...

Ik zou zeggen begin er vanaf het begin mee anders zit je met de gebakken peren en ben je dus de rest van je leven aan het zeuren over wat de kerel allemaal niet doet in huis.

19. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

Nov 24, 2008
    313
    0
    16
    Waar ik dan ook nog eens zo aan kan ergeren is bv als ik heb gepoetst is het de normaalste zaak van de wereld en als mij heeft gepoetst dan is het echt WAUW ZEG HELEMAAL GEWELDIG BIJZONDER HOORRRR!

echt belachelijk

20. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    oe oe oe - dat kan die van mij ook :rolleyes: :) . Als ik niet op tijd zeg dat het zo prachtig mooi opgeruimd is (mocht het al eens hebben gedaan) - aaaiii, probleem. En dat dan nog maanden later aanhoren he! Het ZIJN en BLIJVEN af en toe echt kleutertjes hoor ...

en door mama vroeger vreselijk verwend, want dat speelt ook nog eens mee (althans bij mij wel)

Share This Page