Haha, dat zijn wel de leukste momenten die je vast kan leggen! Alleen wat ik dan weet jammer vind aan nu, is dat alles digitaal is! Vroeger had je een foto toestel met rolletje, in leveren bij kruidvat o.i.d. en je had de foto's en huppakee inplakken in 't fotoalbum! Digitaal is wel fijn, maar toch zo onhandig! Kaartje in zo'n apparaat stoppen en allemaal knopjes en ditjes en datjes! Niets voor mij!
Ja klopt, maar hou niet zo van al die knopjes drukken etc.! Net zoals met de belastingdienst en de DigiD Doe mij maar een brief, waarbij ik alles lekker kan invullen en opsturen!
Heb ik! Speciale foto printer! Alleen elke keer weer zo vergeetachtig om dat papier te kopen! Of inkt Handig handig! Ach, zover is het nog niet! Tegen de tijd als er een kleine uk is, dan slaan we wel zoveel mogelijk fotoprint papier in en inkt Tot die tijd, gewoon lekker op de pc laten staan en even een backup maken ( zo handig ben ik dan weer wel )
oeps wat zie ik dag 1? ja precies... ik ga morgen eraan geloven om maar rompertjes te kopen en sokjes misschien brengt het geluk ja ik heb een c en d schijf dus als de 1 krasht dan blijft lles op d staan!
Heb je goed gezien! Dag 1... had gedacht rond 9 jan pas, maar zit nu op dag 26 cyclus! Had 25 dec 't gevoel dat mn ei opspringen stond, maar dan was hij al gesprongen als ik terug reken! Dus dan zit er blijkbaar 12 dagen tussen bij mij tussen mn ongi en ei!
Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die niets doen in het huishouden.... wij hebben het verdeeld, hij stofzuigd doordeweeks 3 keer en ik in het weekend 1 keer. (wij hebben 2 katten). hij kookt doordeweeks, en verzorgd de was die ik dan strijk. daarnaast doe ik de badkamer/wc. ik verschoon de kattenbak hij verschoont het konijnenhok. boodschappen doen we samen 1 keer in de week. en ga zo maar door. daarnaast staat er vaak een mooie bos bloemen in huis als ik thuis kom. of er ligt een kaartje in de badkamer met lieve woordjes. we smsen elkaar iedere ochtend als we op ons werk zitten hahaha......tja dat zit er bij ons zo in we doen dat al ehhhh...7,5 jaar! hahaha.
ik lees ook even mee. Mijn vriend deed al niks voordat ik zwanger werd en ook nu voert hij gewoon echt geen klap uit. Hij heeft welgeteld 1 keer de vaatwasser uitgeruimd en 1 keer de bovenverdieping gestofzuigd. Voel me echt een sloof en ben echt bang voor het moment dat daar straks echt de kleine is... werk op het moment zelf 36 uur en ga 1 dag in de week 's avonds naar school dus heb het behoorlijk druk. Overigens is het zo dat we van te voren besproken hebben dat we de taken zouden verdelen, maar er komt dus gewoon niks van terecht. Al een aantal keer ruzie hierover gehad maar het haalt bij mij echt niks uit. Hoop dat jullie jullie mannen wel kunnen 'omturnen' tot behulpzame papa's. Oh en bloemen? Nog nooit gekregen
ik moet altijd bij dit soort topics aan mijn dochter en mijn ex denken. ze moet een jaar of 8 geweest zijn denk ik. op een avond na het eten komt er voorbij ons huis een man nogal fanatiek voorbij joggen. kijkt ze heel geintereseerd en zegt dan met een uitgestreken gezicht. nouuu.... dat zie ik papa nog niet doen. ik eerst niks in de gaten natuurlijk, druk met de afwas. wat niet schat, zeg ik. nou kijk die man is aan het huppelen. ik al proesten natuurlijk. dat noemen ze joggen. ja nou, je wordt er in ieder geval fit en moe van zegt ze. ik zeg ja dat klopt. nou zegt ze dat zie ik dus papa nog niet doen. ik nog steeds niet al te snapperig blijkbaar. wat bedoel je nou dan. nou gaan joggen natuurlijk. die ligt liever met zijn mond open heel harde geluiden te maken met een blik bier in zijn handen.........uuuuuuhhhhhh...... tjah....... ( mijn ex heeft een aangeboren fam kwaaltje dat ze nogal makkelijk in slaap vallen en graag 1 of 2 biertjes drinken na het werk ) ik kon er niks aan doen ik moest toch wel heel erg lachen. inmiddels weet hij het zelf ook en ik heb gezegd je doet er maar mee wat je wilt hoor. t'is niet langer mijn probleem. ( ik vind het eigenlijk nog best humor ook.) ik zeg fijntjes tjah...kleine meisjes worden groot hé en daar zat ie dan.
Moet er niet aan denken een luie man te hebben... Op dit moment gaat het niet zo goed met mij vanwege de zwangerschap maar als ik dan nog eens een man zou hebben die geen reet zou doen zou ik het helemaal niet meer trekken... En ik begrijp ook niet dat sommige van jullie dat pikken... Dat is nog zo ouderwets dat vrouwen alles moeten doen... Hij kookt,wast maakt schoon en werkt meer als 40 uur... Dus bij deze er zijn nog meer perfecte mannen..
bij mij ook een man met een gebruiksaanwijzing! vaak doet hij helmaal niets en moet je het hem vragen, blijft ook lekker zitten als jij je staat uit te sloven niet eens even vragen "kan ik wat doen schat" nee gewoon door blijven gaan waar hij mee bezig is. Maar hij heeft ook zo zijn buien dat hij op ZIJN MANIER gaat schoonmaken, strepen op de vloer van het dweilen en de wc met keukenrol en schoonmaakmiddel in een spuitbus gaat schoonmaken. Hij werkt in de horeca en wast wel zijn eigen buizen, want ja soms kom ik er niet aan toe en dan heeft hij de volgende dag geen buis. Heb hem eens een curcus wassen gegeven en alles netjes op geschreven en op de wasmachine geplakt, helpt niet, mijn fijnwas truitjes gingen op 60 graden en in de droger, met her gevolg dat mijn overbuurmeisjes er blij waren met hun nieuwe kleding! Verder een wolk van een man, en met kleine kinderen super, luiers verschonen geen probleem! Het zal wel op zijn pootjes terecht komen als het bij ons ook zover is, maar minder gaan werken en voor het kind zorgen word toch echt mijn taak anders zie ik het huishouden er niet van komen en sta ik het als nog te doen. Nou dat was ff mijn verhaal groetjes mau
Het pikken is het punt niet,het 1000x zeggen en er boos om worden constant,dan ga je je erbij neerleggen...Kost zoveel energie... Mijn hubbie heeft ook weer wat nieuws: Hij rookt altijd in het bijhokje,maar ineens doet ie net alsof hij het vergeten is en staat naast je in de keuken of zit lekker op de bank te roken! GRRRR word daar zoooo boos om dan he Zegt ie:Ohh sorry was in gedachten! ............
Maar stel je bent straks zwanger en voelt je beroerd tot en met... Alleen maar spugen en totaal futloos... Jij kan eigenlijk niks meer doen... Dan is de vraag wil je dan zo iemand naast je hebben... Dan word je toch helemaal gek als hij wel alles zou kunnen en niks zou doen... Daar zou ik echt niet mee samen kunnen leven sorry
Daarom al die spanning ook stress,vele gesprekken samen enz Ik ben cronisch ziek,en voel me altijd moe en lusteloos... Ik heb al vele dingen geprobeert,maar nog 1 ding niet Ipv elke dag het huis zwaar schoonmaken dan meer relaxt en de dag nemen zoals die is Ik heb een idee namelijk Elke dag 1 ruimte in het huis doen Als dat niet lukt dan weet ik het ook niet meer
Haha Nou bij mij is het al weer wat beter Nog niet goed over geld enzo maar denk wel dat ik hem nu wakker heb gemaakt.. Meneer had geprobeerd een aantal dingen in huis te doen (ik moest het natuurlijk over doen of afmaken omdat hij het niet goed deed haha) Had kaarsjes aangedaan en was voor de verandering de hele avond bij mij met zun 2e echt een wonder.. Normaal is hij altijd nog bij zijn ouders of is zijn broertje bij ons.. Samen film gekeken, was echt heerlijk.. Gister heeft hij gezegt dat hij vandaag de kattenbak zal doen en de afwas dus ben benieuwd als ik straks thuis kom Over geld spreek ik hem over 3 dagen wel aan Geef hem nog even de kans om na te denken, gister verteld hoe het bij mij financieel allemaal zat enzo Komt allemaal goed
Ik kan me het ook niet voorstellen om een luie man te hebben, wij werken allebei fulltime. Me vriend heeft een eigen bedrijf en is dus eigenlijk nooit klaar met werken, maar ondanks dat doet hij veel in het huishouden zoals koken als ik er nog niet ben vaak koken we ook samen. hij doet de badkamer en de keuken. En als ik het weekend werk dan poets hij het hele huis. We hebben hier nooit afspraken over gemaakt dat is gewoon vanzelf zo gekomen. Toen we net samen woonde zei ik s'morgens een keer zal ik mee uit bed gaan om je brood te smeren hij zegt ben je gek blijf maar liggen! Ik wist niet wat me overkwam want me moeder doet dit namelijk wel voor mijn vader dus dacht dat het normaal was