Schoonmoeder ( alweer een topic )

Discussie in 'De lounge' gestart door VeniVidiVici, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een nieuwe gebruikersnaam vanwege herkenning en nog grotere ellende die het dan kan veroorzaken.
    Aan mijn oude naam kon iedereen mij makkelijk herkennen.

Ik had dit verhaal net helemaal getypt maar dus weer weggeklikt met mijn stomme hoofd.

Ik ga nu het hele verhaal iets inkorten want het kost me dik 30 minuten om het hele verhaal weer opnieuw te tikken.

Ik heb dus ruzie met mijn schoonmoeder ze is boos op mij omdat ik volgens haar bijdehand ben en haar respectloos behandel.
    Mijn vriend en ik hebben vorige maand extreme ruzie gehad waarbij de gemoederen zo hoog opliepen dat we een time-out hebben genomen.
    Zijn moeder heeft mij toen dingen geApt die het daglicht niet kun verdragen in mijn ogen.

O.A
    - Waarom ben je ooit zwanger geworden?
    - Hoe kun je dit je zoon aandoen?
    - Je had nooit zwanger moeten worden
    - Waarom ben je zwanger geworden? Om je relatie te redden?

Nou ja dit soort dingen dus.
    Maar wij hadden zulke erge ruzie dat het beter was voor mijn zoon om even uit elkaar te zijn.
    Ik kan heel goed keuzes maken voor mijn kind dat hoeft een ander niet te doen! Mijn zoon was op dat moment nog maar twee maanden en ik was er al ziek genoeg van ik wist van gekkigheid niet wat ik moest doen
    Het is uiteindelijk weer helemaal goed gekomen tussen mij en mijn vriend.

Mijn SM is echt een vrouw die zich overal wilt mee bemoeien ze kan dingen niet loslaten.
    Toen ik vertelde dat alleen mijn moeder en mijn vriend bij de bevalling mochten zijn werd ze ook helemaal lijp en zo zijn er zo otzettend veel van dit soort dingen geweest.

Maar nu komt het dus.
    Mijn SM wilt mij niet meer zien ( JEEEEEEEEEJ)
    Maar goed ze komt dus ook niet meer voor mijn vriend.
    Ze woont aan de andere kant van het land en wij hebben geen auto tot onze beschikking.
    Ze wilt niet met mij praten ( JEEEEEJ)
    Maar ik had voor mijn vriend best met haar willen praten maar ik had wel een excuus geeist.
    Ik vind dit alleen zo zielig voor mijn vriend.
    Hij zoekt al zijn hele leven goedkeuring van zijn moeder en heeft echt een verschrikkelijke jeugd gehad door haar.
    Ik heb hem uit de ellende getrokken iets wat zei had moeten doen omdat zei hem erin heeft gegooit.

Misschien klinkt het allemaal een beetje warrig maar ik wil niet teveel in details treden het komt er gewoon op neer dat ik WOEST ben op dat mens ik kan niet begrijpen dat mensen echt zo kunnen zijn.
    NOOIT heb ik problemen gehad met SMers dit is de eerste die ik echt niet tof vind.

Maar ja moest even mijn ei kwijt hoor! zit helemaal te trillen van kwaadheid! :x

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zulke opmerkingen zou ik ook zeker niet waarderen..

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    de opmerkingen zijn not done, maar ik zou erboven staan, wat zij vind jammer dan, en je vriend ik denk dat hij volwassen genoeg is, als hij zijn moeder wilt zien dan zal hij daar moeite voor moeten doen, wilt hij het niet dan is het helemaal JEEEEJ lijkt mij, dus waarom zou je je hier in hemelsnaam druk om moeten maken, zo te lezen zijn jullie beter af zonder zijn moeder.

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Zo dat zijn nog eens uitspraken... Ik zou het even laten rusten en als je vriend er behoefte aan heeft kan hij om de tafel met sm. Ik zou het echt even laten. Sterkte

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Jullie zijn een gezin, jullie moeten verder en niet jullie en je sm! Hoe hard en lullig dit ook klinkt hoor!
    En zulke grove woorden waren voor mij ook not done!

een tip SAMEN STA JE STERK!!

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dit dus.
    Wanneer hij eraan toe is om te stoppen met goedkeuring zoeken, pas dan word het beter.
    Sommige dingen kun je niet oplossen hoeveel je ook van iemand houdt.
    Dit zal hij moeten doen en jij kan er alleen maar zijn om te steunen.

7. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja jullie hebben gelijk!
    maar het doet me toch best wel pijn om te zien dat het hem pijn doet snappen jullie hem nog?
    En ik sta er ook echt wel boven hoor ik zoek verder geen contact en lach verder in mijn vuistje want ik weet gewoon dat dit weer een smerig spelletje van madam is.
    Maar hij lijd er best wel onder en ik snap ook gewoon niet dat je als moeder zijnde zoiets kunt doen.

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ja ik snap precies hoe je je voelt!
    Je wilt niet dat je man waar je van houdt pijn en verdriet heeft en al zeker niet door haar!

9. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Wat een rare vogel.

En boos worden omdat jij haar niet bij jou bevalling wou hebben. Halloooo jij ligt daar met je benenwijd te puffen en te persen als jij dat niet ziet zitten dat ze daarbij is is toch jou beslissing en heeft ze maar te accepteren. pfff

Begrijp dat het voor je vriend niet leuk is maar jullie zijn nu een gezin en als je smoeder zulke onzin uitkraamt zou je vriend hier ook een stokje voor moeten steken zulke dingen kan ze toch niet zomaar over jullie zoontje zeggen.

pff sommige mensen kunnen echt niet volwassen worden

Deel Deze Pagina