Ik zou briefjes bij de super ophangen voor schoonmaak of oppaswerk, verder weet ik het ook niet. Er is niet veel zwart, via via misschien nog de meeste kans.
Als ik zwart kan bijverdienen zou ik het ook doen hoor maar zwarte baantjes zijn er maar weinig. En ik zou alleen bij iemand gaan schoonmaken ofzo.
Dat dus. Overigens denk ik dat de FIOD niet voor kleine bedragen aan het controleren slaat. Denk dat dat toch echt gaat om mensen die inderdaad structueel grotere bedragen achterover drukken. Niet voor die paar honderdjes extra om van op vakantie te kunnen bij wijze van.
Ik snap wel waarom ze zwart wil werken in de avonden, als ze wit werkt wordt dr inkomen hoger en de toeslagen (en dus ook kot) lager. Anyway, je kan chatten met kerels en het niet opgeven aan de belasting, maar aan te raden is het niet. Poetswerk bij mensen thuis in de avonduren is er eigenlijk niet denk ik, tenminste, ik moet er niet aan denken dat ik thuis kom uit mn werk en dan ook nog eens de hele avond met een schoonmaakster in mn huis moet zitten, die wil ik dan overdag hebben zodat ik thuis kom in een schoon huis.
inderdaad strijkwerk, bijvoorbeeld 7.50 p volle wasmand. Je kunt Mylene party's,18+ party's of kleding party's geven in de avond uren.
Laat ik het zo zeggen, wij dragen genoeg af aan de belasting!!!!! Reden voor extra werk ga ik dan ook niet heel in de puntjes uitleggen.... Prima dat ieder zijn mening heeft UK wil gewoon iets erbij verdienen voor onderhoud gezin....
Topic sluiten kan via Beheer! Als tip heb ik; Kijk voor werk bij iemand thuis, inderdaad schoonmaak, strijk etc etc! Succes!!!
Ik doe oppaswerk (betaald). Heb wel een contract met de ouders van het kindje maar die hebben we samen opgesteld. Zij storten het bedrag gelijk op mijn rekening zodra ze thuiskomen.
Ik doe zelf 4 uurtjes per week zwart werken ( schoonmaken ) bij een gezin, wel overdag moet er niet aan denken dat ik het gezin in de weg loop met mijn emmer en stoffer. Hier ben ik aan gekomen nadat zij een advertentie in het wijkkrantje hadden geplaats. Er staan zat advertenties in de krant voor thuiswerk, dingen inpakken enzo..of thuis party's geven denk aan make up, sex speeltjes, tuppenwhere (schrijf ik vast verkeerd)
Jazeker, dank daarvoor! Heb alleen geen zin eventueel gedoe.... Vandaar Waar vind ik beheer of een Modje. Ben echt niet zo thuis op ZP wat dat betreft....
Dit is ook een goede optie. Als je man thuis is en je kinderen liggen toch op bed, kan je zo makkelijk wat bijverdienen. Het zal niet heel veel zijn denk ik, maar goed, alle beetjes helpen.
Schoonmaak, oppas, spulletjes verkopen via mp waar je niks mee doet of goedkoop inkopen bij bv de kringloop oppimpen en weer doorverkopen, ik weet niet of je kan borduren? Maar je zou lakentjes etc kunnen borduren en verkopen..
topic is nog niet dicht dus ik kan nog even reageren! tip van mij... trap niet in baantjes als berichtjes sturen naar mannen. Ik heb dat even een blauwe maandag gedaan en werd vreselijk verdrietig van mijn belastingaangifte. Heb me uit de naad getypt voor bijna niks. Als je al een baan hebt betaal je gewoon veel belasting voor een bijbaantje. Ik zou gaan kijken bij peuterscholen, kinderdagverblijven, scholen e.d. voor schoonmaken in de avonduren. Je kan ook inschrijven voor bijvoorbeeld een tuperware party of oriflame of dergelijk. Weet alleen niet of dat loont als je er belasting over moet betalen.