bijverdienen, zwart; graag ervaring en tips

Discussie in 'De lounge' gestart door ona81, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik zou briefjes bij de super ophangen voor schoonmaak of oppaswerk, verder weet ik het ook niet. Er is niet veel zwart, via via misschien nog de meeste kans.

2. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik zwart kan bijverdienen zou ik het ook doen hoor maar zwarte baantjes zijn er maar weinig.
    En ik zou alleen bij iemand gaan schoonmaken ofzo.

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Dat dus. Overigens denk ik dat de FIOD niet voor kleine bedragen aan het controleren slaat. Denk dat dat toch echt gaat om mensen die inderdaad structueel grotere bedragen achterover drukken. Niet voor die paar honderdjes extra om van op vakantie te kunnen bij wijze van.

4. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, dat was ook het 1e wat ik dacht..:(

5. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik snap wel waarom ze zwart wil werken in de avonden, als ze wit werkt wordt dr inkomen hoger en de toeslagen (en dus ook kot) lager.

Anyway, je kan chatten met kerels en het niet opgeven aan de belasting, maar aan te raden is het niet.

Poetswerk bij mensen thuis in de avonduren is er eigenlijk niet denk ik, tenminste, ik moet er niet aan denken dat ik thuis kom uit mn werk en dan ook nog eens de hele avond met een schoonmaakster in mn huis moet zitten, die wil ik dan overdag hebben zodat ik thuis kom in een schoon huis.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Kun je niet bij iemand strijkwerk ofzo doen? Dat je afspreekt per wasmand een x bedrag ofzo?

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    inderdaad strijkwerk, bijvoorbeeld 7.50 p volle wasmand.
    Je kunt Mylene party's,18+ party's of kleding party's geven in de avond uren.

8. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Laat ik het zo zeggen, wij dragen genoeg af aan de belasting!!!!!

Reden voor extra werk ga ik dan ook niet heel in de puntjes uitleggen....

Prima dat ieder zijn mening heeft

UK wil gewoon iets erbij verdienen voor onderhoud gezin....

9. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Maaawr even off topic

Hoe kan ik een topic sluiten?

10. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Topic sluiten kan via Beheer!

Als tip heb ik; Kijk voor werk bij iemand thuis, inderdaad schoonmaak, strijk etc etc! Succes!!! ;)

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Contact opnemen met een modje :)

12. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik doe oppaswerk (betaald). Heb wel een contract met de ouders van het kindje maar die hebben we samen opgesteld. Zij storten het bedrag gelijk op mijn rekening zodra ze thuiskomen.

13. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Niemand zei toch echt wat verkeerds? Of ben ik ergens overheen gelezen? :(

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je hebt toch ook tips gehad? :)

15. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik doe zelf 4 uurtjes per week zwart werken ( schoonmaken ) bij een gezin, wel overdag moet er niet aan denken dat ik het gezin in de weg loop met mijn emmer en stoffer. Hier ben ik aan gekomen nadat zij een advertentie in het wijkkrantje hadden geplaats.

Er staan zat advertenties in de krant voor thuiswerk, dingen inpakken enzo..of thuis party's geven denk aan make up, sex speeltjes, tuppenwhere (schrijf ik vast verkeerd)

16. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0

Jazeker, dank daarvoor!

Heb alleen geen zin eventueel gedoe.... Vandaar

Waar vind ik beheer of een Modje. Ben echt niet zo thuis op ZP wat dat betreft....

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.253
    7.290
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit is ook een goede optie. Als je man thuis is en je kinderen liggen toch op bed, kan je zo makkelijk wat bijverdienen. Het zal niet heel veel zijn denk ik, maar goed, alle beetjes helpen.

18. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Schoonmaak, oppas, spulletjes verkopen via mp waar je niks mee doet of goedkoop inkopen bij bv de kringloop oppimpen en weer doorverkopen, ik weet niet of je kan borduren? Maar je zou lakentjes etc kunnen borduren en verkopen..

19. Trimiento

Trimiento Niet meer actief

20. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    topic is nog niet dicht dus ik kan nog even reageren!
    tip van mij... trap niet in baantjes als berichtjes sturen naar mannen. Ik heb dat even een blauwe maandag gedaan en werd vreselijk verdrietig van mijn belastingaangifte. Heb me uit de naad getypt voor bijna niks. Als je al een baan hebt betaal je gewoon veel belasting voor een bijbaantje.

Ik zou gaan kijken bij peuterscholen, kinderdagverblijven, scholen e.d. voor schoonmaken in de avonduren.
    Je kan ook inschrijven voor bijvoorbeeld een tuperware party of oriflame of dergelijk. Weet alleen niet of dat loont als je er belasting over moet betalen.

Deel Deze Pagina