bijvoeden hoe doe je dat?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Amfy, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amfy, ik zou beginnen met vaker aanleggen, en daarna snel naar een deskundige kinderarts. Het CB weet vaak van de hoed noch de rand. Door bij te voeden gaat je productie teruglopen en verdwijn je in een spiraal richting volledige kunstvoeding.
    Tenzij je het onder begeleiding van een arts doet natuurlijk.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke oorzaak in waarschijnlijk gevonden madam heeft verborgen reflux. dus ja dat is wel even balenze heeft nu nexium en dat zou moeten helpen dat ze ook weer genoeg drinkt.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Fijn dat er iets uit is gekomen Amfy!
    Nu hopen dat de medicijnen haar gaan helpen en het rustig aan beter zal gaan.
    Veel succes!
    Liefs Hanneke.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Zooo, dus toch! En meteen aan de Nexium ook nog!
    Het is toch wat...

Hopelijk gaat het nu de goede kant op!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja de kinderarts was heel erg cordaad na het onderzoeken. zei ze gelijk het is mij duidelijk.

ook niets over indikken etc omdat ze ook zei dat het niet te doen was eerstee kolven indikken en dan geven ze zei dan geven we gelijk dit dan weten we het zeker

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wat fijn dat er iets gevonden is waar jullie nu iets aan kunnen gaan doen!

Kan helaas meepraten over de gewichtsschommelingen.. Onze dochter (nu bijna 8mnd) presteert het om in een paar weken af te vallen of vrijwel niet te groeien en vervolgens in een week weer heel veel aan te komen. Dan weer nauwelijks wat, om dan weer een spurtje te maken. Vreselijk frustrerend en zorgt toch stiekem aldoor weer voor stress op het moment dat we 'moeten' gaan wegen. Maar als ze verder blij, alert en goede plas- en poepluiers heeft zou ik gewoon zo doorgaan hoor meis!

Hopelijk gaat het icm de medicatie ook snel beter met het aankomen! Zal waarschijnlijk ook wel erg van invloed zijn geweest op haar drinkgedrag..

Succes!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou de afgelopen 4 dagen is mevrouw 100 gram aan gekomen ik snap er de ballen niet meer van

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Muts zet die weegschaal boven op een hele hoge kast waar je d'r niet bij kunt!

1x per 1 of 2 weken wegen is zat. Ze doet het goed, die verhongert niet hoor! En je weet nu waar het aan ligt, dus eerst even die meds laten aanslaan en dan kijken wat ze doet qua gewicht.

Xx

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Kijk dat klinkt me als een fijne huisarts! Super dat de oorzaak gevonden is! En nu niet meer wegen, die spekkies zie je vanzelf weer ontstaan ;)

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja lieve schat dat weet ik ook wel haha maar kijk nou naar die dino van jou en leg die van mij er eens naast hahahaah

ik ga het proberen maar ik blijf het eng vinden haha

xx

@juju was een inderarts hoor de huisarts heeft hiet geen kaas van gegeten haha ;)

Deel Deze Pagina