vanaf wanneer blauwe bessen en frambozen?

Discussie in 'Voeding' gestart door tuc, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Vanaf wanneer mogen blauwe bessen en frambozen. Op de ene site lees ik vanaf een jaar en een ander zegt weer vanaf 6 maanden??

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
  3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik deed het vanaf een jaar

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

op leerwiki staat vanaf 9 maanden dacht ik uit m'n hoofd maar dat is geschreven door een moeder, daar zal niet iedereen het mee eens zijn denk ik.

Ikzelf zou het pas geven vanaf een jaar. Mijn dochter krijgt nu zo af en toe een stukje aardbei.

5. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Mees krijgt het al een tijdje.. vanaf een maand of 7/8 af en toe.. Hij vind het heerlijk

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

vanaf 6 maanden

7. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Ik geef blauwe bessen al vanaf 5 maanden en frambozen vanaf 8 maanden. Frambozen vind hij heerlijk op brood.

8. tuc

tuc Niet meer actief

Hmm hier zegt dus ook iedereen wat anders??;)

9. Aylen

Aylen Niet meer actief

Had je iets anders verwacht? ;)

Ik ben met 6 maanden begonnen met het geven van bessen/besachtigen. Maar wat ik je aanraad is om met een klein beetje te beginnen en ervoor te zorgen dat je de auto thuis hebt, zeker bij aardbeien. Áls je kindje dan een allergische reactie krijgt, kun je meteen naar de HAP.

10. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Blauwe bessen krijgt ze hier zeker ook al 2 maanden, ze vindt het heerlijk. Zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Ze heeft ook al een enkele aardbei gehad. Ik vind dat het er tegenwoordig iets te bangelijk aan toe gaat. Ik heb geen reden om aan te nemen dat ze ergens op zou reageren en ze heeft het dan ook niet gedaan.

Deel Deze Pagina