Dames, Lenn eet al maanden met de pot mee, alleen vlees blijft een probleem.. Hij hoeft het maar te zien of hij slaat het al weg.. Soms lukt het om een stukje in zijn mond te krijgen, maar dan trek t hij een smerig gezicht en gooit het op de grond.. Maar het lijkt mij dat hij vlees toch wel nodig heeft? Oja, als we pasta eten, pulkt hij het vlees er tussenuit en eet de pasta en groente op
Hij heeft de voedingsstoffen die in vlees zitten wel nodig ja. Maar die kun je ook tijdelijk uit andere zaken halen. IJzer: gedroogde vruchten, meer koken met champignons, groene groenten en meer peulvruchten (falafel maken, linzen, kidneybonen enz.). Roosvicee ferro. Qua eiwitten ook de peulvruchten (hummus op brood), eieren en meer zuivel.
ik zou idd met wat andere dingen het eten aanvullen zodat hij nog alles binnenkrijgt. Hier was het ook lang zo hoor, ineens is dat knopje om gegaan en vind ze het heerlijk.
ik voed mijn zoontje helemaal vegetarisch op en er zijn uit genoeg andere dingen de voedingstoffen te halen die je normaal gesproken uit vlees haalt. Bonen, granen, soja, tofu, noten, beetje inlezen op internet en ik zou hem lekker laten met zijn 'niet vlees willen eten'. Ik geef hem groot gelijk!