Afgekolfde melk overgieten

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mamawens91, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamawens91

Mamawens91 Nieuw lid

3 sep 2012
    3
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Hallo!,
    Ik heb een vraagje, ik wil de handkolf van Avent gaan proberen, maar ik heb al flesjes van Difrax in huis... Die passen natuurlijk niet op de kolf van Avent. De reden dat ik geen Difrax kolf wil gaan gebruiken is omdat Difrax geen handkolf heeft.. Maar kun je dan de afgekolfde melk wat in een Avent flesje is gekomen wel gewoon overgieten in een Difrax flesje en dan geven?
    Misschien een hele stomme vraag hoor, maar ik hoor zoveel mensen zeggen: Ja ik wil dat en dat flesje gebruiken, maar die past niet op de kolf! Dan denk ik, dat is toch geen probleem? Dan giet je het toch over? Of zie ik dat verkeerd?

2. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik giet het ook gewoon over, maar dat betekent wel extra schoonmaken...misschien dat sommige mensen het daarom niet willen?

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Tuurlijk kan dat. Mijn kolfflesjes waren sowieso andere flessen dan mijn bewaarflessen. Geen probleem.

4. Mamawens91

Mamawens91 Nieuw lid

3 sep 2012
    3
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Dat interesseert mij dus helemaal niets dat extra schoonmaken :) Maar inderdaad, misschien is dat het.. Want ik vroeg me echt af waarom dat niet zou kunnen....

5. Mamawens91

Mamawens91 Nieuw lid

3 sep 2012
    3
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Dat leek mij ook, maar bedankt voor je reactie! :)

6. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Kan gewoon!
    Ik giet het over in van die bewaarpotjes van Avent. En schoonmaken moet je toch, dan maar iets extra schoonmaken..

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Tuurlijk.
    Ik had medela flesjes kolfde daarin en dan in difrax. Of bewaarde in awent bekers.

8. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe het eerst in bwaarbakje, dan in diepvrieszak en daarna als we het nodig hebben in fles. Schoonmaken neem ik voor lief:).

Deel Deze Pagina