verkeerde volgorde tandjes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jade11, Jun 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jade11

Jade11 Bekend lid

Mar 21, 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    mila heeft sinds vorige week haar 3e tandje, maar ik had begrepen dat na de 2 middelste onderen nu de 2 midden boven moeten komen. bij haar is het de tand er naast (dus tussen de middelste en de hoektand).
    ze heeft er ook veel meer last van dan van de onderste, daar was het 1 dagje zeuren en klaar, nu mag ik al ruim een week haar mond niet aanraken, en lijkt zelfs of ze ook pijn heeft met drinken. krijg met veel moeite de verdovende zalf er op, maar dat was het.

wie heeft dit ook gehad? en waarom is dit?

2. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    Tyrell heeft het ook zo gehad.
    dacht eerst dat het zijn hoektand was maar is niet zo.
    waarom het zo is weet ik ook niet.
    maar maak je geen zorgen hij heeft nu zijn twee bovenste en nr 6 komt er alweer aan

jennefer

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Zouden de druppeltjes Chamodent niet een idee zijn voor jou??
    Omdat het druppeltjes zijn kun je die voorzichtig in het mondje laten lopen met een lepeltje.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik wist niet dat er een volgorde was ik moet gauw boeken gaan lezen, hihi!!

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier ook zo een.. Eerst de middelste snijtanden onder. Daarna de buitenste snijtanden boven.
    En daarna de buitenste snijtanden onder, en toen pas de voortanden boven..

Die middeltjes hebben hier helaas niet gewerkt. Was een kwestie van doorbijten, en veel vloeibaar voedsel aanbieden (dus meestal een flesje meer)

6. Jade11

Jade11 Bekend lid

Mar 21, 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant

we hebben nog een hele voorraad calgel (verdovende gel) meegenomen uit schotland, dat is echt wonderspul. huilen huilen, spul er in en binnen 10 seconden stil. probleem is alleen dat ze haar mond ook niet meer vrijwillig open wil doen en dit nu echt met 2 personen moet..
    maar zodra deze op is moeten we inderdaad op zoek naar een nederlands alternatief, dus schrijf deze even op. bedankt!!

wel goed om te weten dat dus de volgordeniet uit maakt, was even bang dat ze gewoon 2 voortanden miste..

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    er is geen vaste volgorde voor de tandjes net zoals de maand van doorkomen is dit lijstje het gemiddelde en het gaan waar ze vanuit gaan meestal

echter kan net zoals de maand ook de volgorde verschillen en dat was hier ook zo

alicia kreeg eerst 2 ondertanden, toen 2 hoektanden boven en ook daarna pas der 2 voortanden boven. dit klopte al niet kwa schema maar ondertussen is der bovengebit compleet en onder moet ze nog 2 kiezen dus het komt wel goed

druppels van vsm werkte hier echt niet maar dat verdovende spul deed redelijk zijn werk maar was ook snel weer uitgewerkt.

alicia kon soms ook erg lang hangerig zijn en vooral de kiezen die doorkwamen waren een dramma. die duurde zo lang en hierdoor had ze ook erg veel last. dunne poepluiers, slecht eten en drinken en ga zo maar door. soms had ze zelfs koorts van der tandjes en was letterlijk ziek

Share This Page