Esmee is 4 maanden geweest. Ze krijgt 4 flessen van 210 water en 7 schepjes forte. Ik merk dat ze hier niet echt genoeg meer aan heeft. Wat is het beste om mee te beginnen. Nutrix? Moet dit dan in de 1e of laatste fles of allebei. Fruithap of groentehap en wanneer. Ik denk dat ik het fruit op de ochtend doe en de groente om 18 uur. Met een paar hapjes beginnen om te kijken of ze niet reageert. Kan ik ook met nutrix en fruit beginnen?
Ik weet niet hoelang je al 4 flessen melk pr dag geeft, maar kleintjes hebben vaak tot de vijfde maand 5 flessen melk per dag nodig. Van de melk groeien ze. Fruit en/of groente moet je echt als extraatje zien. Nutrix kun je op alle tijden van de dag geven. Ik zou daar mee beginnen om te kijken hoe Esmee erop reageert. Ilja
Toen Esmee 3 maanden werd ben ik overgegaan op 4 flessen op advies van de cb arts. Ze doet het er goed op, ze krijgt net zoveel voeding als met 5 flessen. Ze kreeg 5 van 6 schepjes en nu 4 van 7 schepjes. Ik ga binnenkort maar eens beginnen met nutrix dan...