Welke beker?

Discussie in 'Voeding' gestart door MamavanLieverd, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Onze baby van 9 maanden is een flesweigeraar. Nu vond ik dat niet zo'n probleem, want dat was onze zoon ook, maar die had een tuitbeker met water zo onder de knie. Onze dochter drinkt nergens uit en nu ze best goed eet, zou ik het toch wel fijn vinden als ik niet altijd meer beschikbaar hoef te zijn voor de dorst ;). Ik lees hier wel over open bekers, maar hoe pak je dat aan bij zo'n jonge baby, en welke beker? We hebben overigens alleen nog maar een antilekbeker (avent) en een rietjesbeker (hema) geprobeerd, dus andere tips zijn ook welkom. Uit een fles drinkt ze ook geen water trouwens, die weigert ze volledig.

2. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Rietjes beker van tommee tippee was hier uiteindelijk de fijnste beker. Tuitbeker is alleen maar in de ochtend voor een beker thee goed volgens mijn boefje ;)
    Open beker oefenen we in het badje of onder de douche. Dan kan hij het zelf pakken en als hij het water over zichzelf gooit, is dat niet erg. Om het overdag ook te oefenen gebruik ik de avent grote mensen beker maar de advies leeftijd is 12+ maanden.

3. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Hier vanaf 7 maand gewoon een open beker, op 10 maand kon hij dat alleen. Ondertussen 16 maand en hij drinkt uit een open beker met één handje, twee handjes vindt hij voor baby's ;)
    Hier ook een flesweigeraar trouwens.
    Uit een rietje kan en wil hij wel drinken. Ook vanaf een maand of 7 denk ik.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier gewoon die Ikea bekertjes, gewone open bekers. Voor onderweg gewone mepal schoolbekers.

Deel Deze Pagina