Hallo Ik geef sinds een paar dagen mijn dochtertje af en toe een pakje drinken met een rietje. Welk pakje geven jullie en waar zit niet zoveel suiker in? Natuurlijk geef ik ook water uit een beker enzo, maar af en toe een pakje vindt ze erg lekker. Maar van mij hoeft dit niet bomvol suiker te zitten.
Ik heb vandeweek voor het eerst een beetje Wicky gegeven...maar dit was meer omdat hij zo'n dorst had toen we weg waren maar zn eigen drinken al op had. Finn krijgt vaker pakjes maar dat is dan met sojamelk of rijstemelk. (ivm KMA) verder krijgt hij dus ook niet zoveel omdat er allemaal toevoegingen inzitten. Die rijstemelk is trouwens errrrug lekker...denk dat dat ook wel echt iets voor andere baby's is!
Geef eigenlijk nooit pakjes.. zit overal erg veel suiker in. Alleen als we weg zijn en het drinken is op wil ik wel eens een pakje kopen en dan bij voorkeur appelsap of sinaasappelsap. Heeeel soms chocomelk. Mijn zoontje is trouwens bijna 2
die rijstemelk slaat idd ook erg goed bij mijn zoontje aan! Maar eigenlijk geef ik hem ook nog geen pakjes, veel suiker inderdaad. Als, dan koop ik het bij de biologische winkel, daar zijn meestal makkelijk suikervrije producten te krijgen.
Meisje hier gaat altijd spugen van appelsap. Wij hebben weleens die zakjes van capri son heet dat geloof ik, of pakjes van roosvicee, die met sponsebob erop. Of anders wicky. Tis niet dagelijk dus vind het niet zo erg, ze krijgt alleen een pakje als we onderweg zijn
onderweg vind ik het dus ook echt supermakkelijk! Geen ventje wat helemaal onder zit (thuis krijgt hij vaak een gewone beker)
bij de ah verkopen ze water in pakjes; dat krijgt ze hier wel eens als ik onderweg ben. Zo leert ze toch uit een rietje te drinken, maar geen extra suikers binnen.
Ja, die gebruik ik nog steeds. Handige dingen. Ik vries ze vaak in, en dan gaan ze mee als koelelement tot ze ontdooid zijn.
dat is ook een hele slimme dirksmama die ga ik ook gebruiken als we straks weer lekker aan t meertje gaan hangen @sjaam asje
Zelf geven wij eigenlijk nooit pakjes drinken. Maar we gaan weleens op visite en die koopt altijd speciaal pakjes appelsap voor onze kindjes, dus tja daar zeg ik dan geen nee tegen, dus dan krijgen ze een pakje appelsap. Laatst had hij dubbelfris pakjes gekocht, geen idee eigenlijk wat daar in zit, maar was blij dat ze het niet zo lekker vonden .
roosvicee 50/50 geef ik. vindt ie erg lekker en is toch niet zo geconcentreerd (helft water, geen toegevoegd suiker)
Ze verkopen ook sap van Hak in drinkpakjes met een rietje. Je hebt een gele en een rode variant en is zonder toegevoegde suikers, alleen natuurlijke fruitsuikers. En is een combi van fruit en groenten. Ons zoontje vindt ze erg lekker! en heel soms geef ik appelsap, maar dat is echt een "traktatie" aangezien hij dit thuis zwaar aangelengd krijgt!
Kunnen die van jullie al uit een rietje drinken? Die van mij snapt het nog niet hoe dat moet....dus hier nog geen pakjes, maar gewoon water, sap of smoothie. Jille
hihi! ja vind je? vind het wel meevallen. laatst had ik een pakje multivitamientje (voor mezelf) dat is echt super zoet. mijn zoontje kan trouwens sinds een week ofzo uit een pakje/rietje drinken. per toeval ontdekt. zijn drinkbeker waren we vergeten, dus probeerde ik hem wat te drinken te geven via een pakje. eerst een klein beetje in het pakje geknepen zodat het in zijn mondje kwam en hij snapte het meteen. ik stond er echt van te kijken! zo'n eigenwijs gezicht
hier in de ah bij de pakken sap en de kleine pakjes sap Ik moet wel bekennen dat wij een redelijk grote ah hebben..wie weet ligt t daaraan. sterkte ermee
hier ook 50/50, geen toegevoegde suikers en geen zoetstoffen (dat vind ik nog belangrijker dan suikers trouwens)
Thuis voornamelijk appelsap. Maar ergens anders vind ik infeite alles wel prima (alleen geen aspartaam bende)