Hoi, Onze dochter wil haar melk alleen drinken uit een fles. Ander drinken drinkt ze wel gewoon uit een beker. Ik heb het idee dat ze melk koppelt aan fles en niet aan een gewone beker. Is het een kwestie van doorzetten en aanbieden in een beker? En krijgen julie kindjes van net 1 jaar melk koud of warm?
Hier was het een kwestie van gewoon doorzetten. Zolang ze weten dat je toch zal zwichten blijft het een probleem. Gewoon niets anders geven. Bij ons was de gewone beker trouwens wel met 6 maanden een tuitbeker (eerst met zachte tuit, later met harde tuit). Hij kan ook uit een gewone beker drinken maar dan moet ik altijd helpen en hij doet het liever zelluf!
Ik lees ook even mee.... hier een dochter van 1,5 die nog steeds alleen melk uit de fles drinkt..... overigens drinkt ze ook niets anders dan dat.........
Ik kan me het probleem voorstellen. Onze dochter wou ook niets anders. Toch stug vol gehouden. Nu drinkt ze wel diksap en appelsap uit een tuitbeker. Nu de flessen melk nog aan de kant en in een beker
Bij ons gaat ook alles uit een beker alleen sochtends en savonds niet want melk hoort in een fles volgends haar. Ze krijgt het dan ook gewoon in een fles als ze eraan toe is laat ze vanzelf wel weten dat ze het ook in een beker wil hebben (hoop ik).
Voedingsvraag of niet ... Timo drinkt ook zijn warme melk alleen uit de fles, 's ochtends krijgt hij pap en no way dat het uit een bordje gaat! Zodra hij beneden is kijkt ie of zijn flesje er staat, zo niet dan is het huis te klein (ik heb een drammertje ). Tussen de middag drinkt hij gewoon halfvolle melk, koud, uit een bekertje, geen probleem. Alle andere dranken gaat ook perfect uit de beker, alleen niet zijn warme melk... ach... ik wacht nog even af, als hij zelf kan praten zegt ie misschien wel dat hij liever een boterham heeft als ontbijt en dan zijn we ook van het probleem af .