Nestlé pyjamapapje icm met nutrilon?

Discussion in 'Voeding' started by zeehondje, Aug 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ik heb van mijn zus een pak Nestlé pyjamapapje ontbijt gekregen. Nu lees ik op het pak dat daar al opvolgmelk in zit en je dus alleen maar water hoeft toe te voegen.
    Alleen krijgt onze meid (nu 9,5 maand) al vanaf de geboorte nutrilon. Zou dit erg zijn om nu dus door elkaar te gaan gebruiken? Het overstappen naar een ander merk opvolgmelk doe je natuurlijk ook niet zomaar.
    Wat zouden jullie doen of heeft er iemand ervaring mee of weleens navraag gedaan hierover?

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Ik zie dat ze 9 maanden is, dus dan is het me absoluut geen probleem om het naast elkaar te gebruiken.

Zomaar overstappen is voor die hele kleintjes niet goed, ivm hun darmpjes (krampen enzo).

3. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Als je normaal gesproken de Nutrilon standaard gebruikt kan het absoluut geen kwaad hoor!
    Heb 1x zo'n proefverpakking daarvan gehad en vond het absoluut niet fijn oplossen in water en daarentegen mierenzoet!
    Persoonlijk zou ik gewoon granenpap van Bambix geven als ontbijt, kun je gewoon aan je eigen opvolgmelk toevoegen. (maar die keus is aan jezelf natuurlijk)

4. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Nee is absoluut geen probleem.

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik gebruik nu ook bambix inderdaad. En dan alleen van het restje dat ze 's middags eventueel laat staan.
    Maar vind het zonde om die andere pap dan helemaal niet te gebruiken.

Maar bedankt iig voor de reacties dat het gewoon in combinatie met de nutrilon kan.

6. beertje4

beertje4 Actief lid

Dec 14, 2008
    259
    0
    16
    lars krijgt ook nestle dit eet hij goed krijgt noormaal ook nutrilon. Maar hij eet dus absoluut geen bambix. vandaar dat wij over zijn gegaan

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    3,744
    1
    36
    Friesland
    Ik ben benieuwd wat je er van vind...ik heb hier ook altijd gewoon bambix en 1 keer een nestle proefzakje gehad fijne granen niet eens met opvolgmelk maar vond het zulk raar spul, echt een hele andere kleur en structuur, vond het ook niet naar pap smaken (maar ja, ik ben zelf ook opgegroeid met bambix ;))

8. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Lag het dus niet aan mij..
    Vond het ook zo'n raar spul!

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oké ben benieuwd dan. De bambix is nog niet op dus die eerst opmaken en dan die andere pap eens proberen.
    Vonden jullie kinderen het wel lekker?

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Joh, je kind mag ook al gewone zuivel proven...een ander merk kunstvoeding maaktecht niet uit hoor!

Share This Page