Cyclus

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wizard, 30 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Ik snap even niets meer van mijn lijf :( Begin augustus ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden, ik gaf op dat moment nog bv (niet volledig). Nu ben ik een maand geleden gestopt met de bv en ik ben nog niet weer ongesteld geworden. Wel heb ik telkens het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar het zet maar niet door. Donderdag klein beetje bruinverlies en heeel erg het gevoel ongesteld te worden maar tot nu toe niks, noppes, nada. Heeft mijn lichaam zoveel moeite weer op gang te komen of voor de zekerheid er toch maar even een testje tegenaan gooien (heb ik paar weken geleden ook al gedaan en deze was negatief). Ik ken dit eigenlijk niet zo, ook niet met ontpillen. Waren jullie gelijk weer regelmatig ongesteld na de bevalling? Graag reacties want weet het ff niet meer!

Liefs Eva

2. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Zou voor de zekerheid nog maar een testje doen. Dan weet je zeker dat dat het niet/wel is :)

Verder kan je cyclus na een bevalling en borstvoeding best van slag zijn en het even duren voor het weer hersteld is!

3. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Ok, dus nog even geduld en mss nog even testen... Was de cyclus bij jou wel gelijk weer regelmatig?

4. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Nou...voor ik weer ongesteld werd heeft mijn gyn een mirenaspiraal geplaatst... :( Dus iets zinnigs over mijn cyclus kan ik je niet melden!

Vind je het eng om te testen?Pfff...spannend hoor!

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou hier is het ook nog steeds allemaal van slag hoor. Het is dat ik weer met de pil ben begonnen maar ik heb ook al meerdere doorbraakbloedingen gehad dus mijn cyclus is ook nog even de weg kwijt. 9 maanden op, 9 maanden af he... vooral als je bv hebt gegeven moet je je lichaam echt de tijd geven hoor.

6. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Ik vind het op zich wel spannend om te testen maar ik ga er zeker niet van uit dat deze positief zal zijn. Denk dat het een behoorlijke teleurstelling is als ik niet zwanger blijk te zijn. Vandaar dat ik mss ook zo met mijn cyclus bezig ben. Ik heb nu meer afscheiding dan ik voor de zwangerschap had. Bij Iris was de afscheiding een zwangerschapsteken en ik merk dat ik stiekem een beetje hoop ga krijgen.... Moet ik niet doen omdat ik al eerder getest heb en deze negatief was. Denk idd dat ik het de tijd moet gunnen, vandaag weer het gevoel ongesteld te moeten worden...pffff....raar hoor hoe een menselijk lichaam in elkaar zit

7. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Heb opnieuw getest en ik ben ZWANGER! Aaaaaahhhhh........ Dus toch! Kan het nog niet helemaal bevatten, het is nog heel onwerkelijk. Wel snel op zich en ook niet helemaal gepland maar zooooooo gewenst! Morgen contact opnemen met de verloskundige, ben nl wel heel benieuwd hoever ik ben.

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Wat allemachtig spannend zeg! Ben benieuwd hoe ver je al bent!

9. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Gefeliciteerd Wizard! Ik wou eigenlijk zeggen: ook hier nog niet ongesteld geworden na bijna 8 maanden, waarvan sinds 1,5 maand gestopt met bv. Maar je weet inmiddels al hoe het komt.

Bij mij kan dat het in ieder geval niet zijn, want we gebruiken iedere keer braaf een rubbertje :)
    We wachten af, het zal binnenkort toch echt wel een keer komen.

Groetjes, Wendy

Deel Deze Pagina