commentaar serveerster op voeding Kylian

Discussie in 'Voeding' gestart door pluk, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    pfffff, afgelopen zondag waren we uit eten met mijn schoonfamilie, erg gezellig en in een restaurant waar we al eerder gegeten hadden.

Alleen werden we dit keer geholpen door een andere (vrij jonge) serveerster.
    Goed we waren dus zover dat we konden bestellen en mijn vraag was heel simpel (vond ik) of ze ook een stukje vlees hadden voor Kylian.
    b.v een klein stukje kip of een gehaktbal.

Ze wees me erop dat ze speciale kindermenu's hadden, ja dat had ik dus gezien.

frikandel met patat
    knakworst met patat
    kroket met patat
    kip nuggets met patat.

Maar dat ik dat dus niet voor Kylian wilde ik wilde gewoon een stukje vlees, met aardappeltjes en groente (hij had de dag ervoor op het sinterklaasfeest ook al patat gehad vandaar).

Goed het kon dus geen probleem, alleen vergat het meisje dat als je achter een muurtje staat dit niet meteen betekend dat je klanten je niet meer kunnen horen.

Ze vond dus Kylian heel zielig omdat hij geen kindermenu mocht van ons, dat sommige ouders wel geheel overboord gingen met hun gezonde gedoe en dat als wij zelf nu ook eens zo gezond deden we zelf misschien ook niet zo dik waren :evil: .

Maar goed ik heb er maar niet op gereageerd, ik ga me echt niet verantwoorden over dat wat ik mijn zoon te eten geef aan een serveerster die ik hierna waarschijnlijk nooit meer zie.

Groetjes Anita

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Wat een belachelijke reactie!
    Toen ik het las dacht ik meteen dat je er wat van had moeten zeggen. Maar ik denk dat ik het ook niet gedaan had. Maar zeker die opmerking over je eigen (on) gezonde eten :confused: .

Kan je het restaurant niet alsnog bellen? Uiteraard niet om verantwoording af te leggen, maar haar flink op haar donder laten krijgen?

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    pfftfft, tututut, wat een serveerster. Ik denk dat dr bij mij stoom uit mn oren zou komen..
    Ik zou het terechter vinden als ze achter dat muurtje zou zeggen dat er gelukkig ook nog wijze ouders zijn! Hoewel een keertje een kindermenu je geen ontaarde ouders maakt hoor, maar dat terzijde..:)

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik had er denk ik wel iets van gezegd... Niet omdat je verantwoording af moet leggen tegen zo'n snotneus, maar om haar er van te doordringen dat je dit dus echt niet kunt maken... Dat heeft ook met klantvriendelijkheid te maken...

Ik zou ze dus nu nog even bellen om te laten weten dat dit je dus echt niet lekker zit....

Edit: Buiten dat vind ik dat je volkomen gelijk hebt hoor... Ik geef Jelle ook niet 2 dagen achter elkaar patat... :)

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Normaal mag hij dat ook gerust hoor maar hij had die dag daarvoor dus ook al patat gehad, vond 2 dagen patat achter elkaar iets te gortig worden.

Groetjes Anita

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Dat meen je niet?! :confused:

Ik weet ook niet wat ik gedaan zou hebben... ligt een beetje aan mijn bui denk ik haha... ik zie mezelf ook nog wel opstaan met de woorden dat we in een restaurant waar ze zo met hun klanten omgaan liever niet wil eten... :)

In ieder geval vreselijk onbeschoft van die serveerster!

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Sjongejonge, dat meen je niet.

Ten eerste: ik vind dat je er goed aan doet om je kind niet 2 x achter elkaar frituureten te geven.

Ik zou haar er even bij ons roepen en zeggen dat als ze over haar klanten wil roddelen dat ze dat best mag doen, maar dan moet ze er wel voor zorgen dat de klant haar niet hoort.
    Wedden dat ze rood aanloopt?

Ik heb het nl. een keer gehad aan de telefoon. Desbetreffende mevrouw was vergeten op een knopje te drukken en vertelde doodleuk aan haar collega dat ze weer zo'n vervelende klant had die geen genoegen neemt met haar uitleg. Toen ik het bovenstaande tegen haar zei begon ze direct te stotteren.

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    :confused: Wat aso!
    Ik had er hoe dan ook wat van gezegd. Was naar haar toe gegaan en gevraagd of ze even wou herhalen wat ze net zei.. Domme muts.
    Maar kan me voorstellen dat je even met je b*k vol tanden staat ;)

9. Writer

Writer Niet meer actief

ohhhhh ik had ook wat wat gezegd hoor :x maar goed op z'n moment wil je sevier ook niet verpesten denk ik

niks van aan trekken , ,en gewoon heen gaan hoor , baas zal waarschijnelijk niet mee eens zijn , en volgende keer zeg je leuke opmerking van goh ,kan ik beter patat nemen anders is zo zielig voor hem he ,,,,, als wat terug zegt ,ook al is het jaaa u hebt gelijk , zeg je jaaa want ik hoorde je vorige keer al dingen zeggen :)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind het erg knap dat je niets gezegt hebt. ik had haar geloof ik over dat muurtje heen getrokken

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik denk dat ik dr even verteld had dat ze daar ERG dunne muren hebben. Mag ze zelf bedenken dat ik dr gehoord heb..en wat ze ook alweer gezegd heeft. Wat n trees zeg...
    En dan die opmerking over je gewicht...tsk... Alsof zoiets enkel van verkeerd voedsel kan komen sowieso al. Moet ik altijd aan mn ex schoonzusje denken die een ziekte heeft waar door ze maatje kamer olifantje is :(

Maar ik erger me sowieso altijd aan die "kids menu's". waarom nou altijd een bortje vettigheid ipv gewoon eten? Mijn kinderen kregen dan ook friet aangezien ik anders n gewoon menu moest betalen en de helft over bleef. En dan kwamen ze bij mij de gebakken aardappeltjes jatten want die waren lekkerder :rolleyes:
    Begrijp me niet verkeerd hoor, eens n keertje friet is niet het probleem. Maar de keuze is nou niet bepaald reuze als t ALLEEN maar friet is!

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja echt heel knap. :eek:

En ik had ook aardappeltjes gevraagd.

En het is misschien juist sneu dat kinderen te vaak die troep krijgen.

En inderdaad Wilma, ze laten de mensen ook geen keus. Het is allemaal vette hap.

Wij gaan volgende week uit eten, Ik ben aan de lijn, dus Isabella eet van mijn bord mee. En dan heb ik het zelf in de hand. ;)

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ligt er wel aan waar je gaat eten hoor want met mijn ouders gaan we wel eens naar de oude overbuurvrouw van mijn oma.
    (oma woonde tegenover een restaurant)
    Dat ligt net over de grens en daar hebben ze voor de kids dezelfde menu's als voor volwassenen alleen dan in kinderformaat.

Kylian krijgt daar vaak een kippeshnitsel, met aardappeltjes en groentje (vaak vragen ze je daar ook nog even welke groente ze willen hebben.).

Groetjes Anita

14. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Dat is nog een klantvriendelijk!

Maar die muts van je eerste post..... pfffffttt ik had dr dóór die muur getrokken! Waar haalt ze het vandaag zeg?!
    Mag jij als ouder even bepalen wat je kind eet of niet....
    ik had er dus ook zeker wat van gezegd.....(zonder me te hoeven verantwoorden aan een snotaapje)

15. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik had mijn hoofd laten zien van achter het muurtje vandaan en had gezegt euhm we horen net wat je zegt en jij moet gewoon doen wat we je vragen
    ik had er echt wel wat van gezegt

ik geef youame ook geen 2 dagen achter elkaar patat hoor
    vindt ik dan weer een beetje te veel van het goede

Deel Deze Pagina