Ik heb een vraagje over mijn zoontje van 6 maanden. Hij krijgt Friso allergy care 4 flessen op een dag. Ons schema is als volgt 8.30 200ml 10.00 fruithapje (hier wil hij maar een paar happen van) 12.00 paar stukjes brood daarachteraan 160 ml fles 15.30 180 ml (drinkt hij meestal 140/160 van 17.00 groentehap (paar happen soms 1/2 potje) 19.30 250 ml fles met bambix banaan Hij is vorige week erg ziek geweest (dubbele oorontsteking, keelontsteking en erg verkouden) en nu moet ik dus echt vechten om dit erin te krijgen.... Niet leuk!! Hij drinkt niet alles leeg maar ongeveer 700/750 ml op een dag. Nu vraag ik me af of dit genoeg is. We doen wel wat er op de verpakking van de allergy staat, 1 schepje extra (als opvolgmelk zeg maar) Bedankt alvast..
Hoi! Wat vervelend dat je zoontje zo ziek is geweest, gaat het nu beter met hem? Het is logisch dat hij nu nog niet zoveel trek heeft. De hoeveelheid van 700-750 ml per dag klinkt daarom al heel goed! De maximale hoeveelheid is namelijk 800 ml per dag, dus daar zit je al bijna aan. Geen zorgen dus en het gaat vast snel beter! Groetjes Linda
Bedankt voor de snelle reactie! Het gaat weer helemaal goed met hem, buiten dat hij nog steeds wat minder eet. Maar ik ben in ieder geval weer gerustgesteld. Bedankt! Groetjes Mandy