flesvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door Mirna, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik geef flesvoeding en dat gaat prima. Maar nu heb ik een vraag. Hoelang blijven je borsten eigenlijk melk produceren?
    (lekkende borsten noemen ze dat geloof ik? :confused: )
    Niet dat er nu zoveel uitkomt hoor. Maar een heel klein beetje.
    Ik kreeg van de kraamhulp het advies om mn BH aan te houden met douchen en slapen. Dat heb ik tot nu toe gedaan, en daar ga ik nu mee minderen.
    Maar ik gebruik in mn BH nog steeds van die speciale compressen om het lekken tegen te gaan.
     
  2. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    dat had ik ook in het begin,als je de borstvoeding afbouwd wordt de rest ook vanzelf minder bij mij ging dat heel snel,ik ben toen alleen gaan kolven als ik op springen stond maar dat is niet eens voor gekomen.
    Volgens mij wordt het aangeraden om de een strakke bh aan te doen dan knel je de boel beetje af wat de melkproduktie af doet nemen.Ik heb in topjes geslapen en later zonder iets maar wel matrasbeschermer eron gelegt.Ik vind het raar dat je ook onder de douche een bh aan moet,mij heeft niemand dat verteld lijkt mij iets overdreven ;)
    Ik zou dus afbouwen ook om verstopping te verkomen .Zolang je kolft lek je ook vaak nog want dat houd de boel nog op gang ;)
    Ik typ misschien beetje dubbel maar weet ff niet anders hoe ik het moet typen :oops:

    groetjes bianca
     

Deel Deze Pagina