Ik heb een paar vraagjes. Ben vandaag met Nigel bij het CB geweest nu is hij 20 gram lichter dan de vorige keer. ( zie onderschrift) Ik geef al vanaf het begin volledig borstvoeding en wil ook graag borstvoeding blijven geven. Alleen moest ik van het CB nu 3 flessen a180 cc met Friso Comfort geven. De Friso Comfort moeten we gebruiken omdat ik langzaam aan ben begonnen met bijvoeden ( fruit) en Nigel nu moeilijk van zijn ontlasting afkomt. Nu wil ik dit alles gaan combineren met borstvoeding. Maar hoe ? Ik zou het jammer vinden als de borstvoeding helemaal terug loopt op deze manier. Heb overlegd met vriend dat ik dus eerst borst aanbied en dan een fles geef. Tevens ook maar 2 flessen ipv 3. 1 om 12.00 na borst en 1 voor het slapen ook na borst. Meer aanleggen heeft geen zin, meneer vertikt het om meer te drinken dan hij tot nu toe deed aan de borst. Is altijd tevreden en is een super baby. Ik voed sinds geboorte met tepelhoedje (terug getrokken tepels). Liefs Liftrasa P.s heb vanaag 2 flessen aangeboden van 180cc na dat hij de borst heeft gehad. Heeft deze beide leeg gedronken. Normaal was hij na de borst naar bed gegaan en was dan ook tevreden.
Hoi Lifrasa, jeetje joh, das ff aanpassen geblazen he. Jullie proberen hier echt je eigen weg in te zoeken, goed hoor! Misschien is het een idee om naar een lactatiekundige in de buurt te gaan, zodat ze met je mee kan denken. Voeden met een tepelhoedje kan soms zorgen voor te weinig melkproductie, maar ik kan dat van een afstandje helaas niet zien : ( Wat ik wel weet is dat 3 flessen van 180 cc onzettend veel is, dat is geen bijvoeding, maar zowat de hele daghoeveelheid op die leeftijd. Kindjes van zijn leeftijd drinken gemiddeld 750 ml borstvoeding per dag, flesvoeding iets meer.. groetjes Kirsten