Hoe voelen jullie de juiste temperatuur van het flesje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by toerist18, Dec 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik altijd met m'n lippen, vind ik de veiligste manier.
    Eens een keer wat anders dan op de binnenkant van je pols ;)

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Ik doe het ook met mn lippen
    Op mn polsen vertrouw ik niet want ik kan erg heet verdragen.

3. rachel22

rachel22 Actief lid

Feb 16, 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    ik test het op me pols.maar mijn kleine drinkt zijn fles vrij heet.

4. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    brandon heeft hem lievred aan de koude kant als warme kant. met de lippen voelen? ik doe alleen met de pols maar nu wete ik het wel hoe warm die kan bij ons thuis

5. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik nam altijd zelf een slokje ( bbbbrrrr , want haar voeding was toch bitter ) :)

maar me pols vertrouwde ik ook nooit :)
    Caitlin dronk hem ook niet te warm ,eerder kouder

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik neem ook zelf een slokje.

7. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    We hebben zo'n temperatuurding in de fles, daar kijk ik altijd eerst naar. (roze is te heet) Dan voor de zekerheid neem ik zelf een slokje.
    Mijn pols vertrouw ik ook niet zo, ik kan de temperatuur niet goed inschatten op die manier.

8. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Ik neem ook altijd eerst een slokje, maar inmiddels weet ik wel hoe lang het in de magnetron moet voor de juiste temperatuur!

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dat roze ding had ik ook in de vorige fles... Maar als dat ding al roze aangaf, dan vond Iman de fles te koud :) en dronk ze m niet... Dus dat ding was hier geen succes!

10. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    gekke meid die Iman.... :)
    Volgens mij vindt Lynn t prima zo

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Ik stop mn vinger er gewoon even in. En Sarah drinkt het zowel warm als koud... als ze al drinkt :) :) :)

12. Niet meer actief

Ik stopte mijn vinger er ook even in haha.. Mijn polsen zijn niet zo gevoelig en een slokje zag ik eigenlijk ook niet zitten.. Dus whop, die vinger erin! Ze heeft voorzover ik het begreep nooit geklaagd!

13. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Aan de binnenkant van mijn pols.

14. Niet meer actief

binnenkant van de pols, op een gegevene moment ken je de temperatuur en dan weet je ook op je pols of het te warm of te koud is!

15. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

Aug 13, 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Lucas is er ook eentje die de fles lekkerder vind als het redelijk warm is. Omdat ik van die dikke comfort heb doe ik altijd gelijk aantal cc heet water erin met daarbij gelijk aantal cc koud water. Zeg maar 65% en 35%... Eigenlijk altijd goed hier.
    Maar als de fles een keer warmer of kouder is maakt het Lucas weinig uit. Die drinkt alles en zoveel mogelijk!
    Over het algemeen voel ik aan de fles wel of het te warm is geworden of niet.

16. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik lees soms in bijsluiters van flessen dat je niet met je mond voor moet gaan proeven aan de speen, omdat caries overdraagbaar zou zijn.

17. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

Jan 6, 2006
    2,208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Caries is zelf is niet overdraagbaar , maar de bacterien die daarvoor zorgen wel !
    Zelf voelde ik altijd met mijn lippen ( niet met de speen ;) ) omdat mijn huid op mijn polsen vrij dik is vanwege huidziekte .
    En anders liet ik mijn mannetje voelen , werkte ook goed :D

Groetjes Joyce

18. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    He wat grappig dat er meer zijn die een slokje nemen. Dat doe ik ook, maar ik hoorde er nooit anderen over. Ik vertrouw het ook niet als ik met mijn pols doe. Tja, je hebt wel de kans dat de bacterien die caries veroorzaken dan in zijn mond terecht komen, maar dat heb ik denk ik liever dan dat ie zich verbrandt.

19. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    wij hebben een flessewarmer als het lampje uit is is ie goed gaan we ergens anders heen dan voel k met de vinger want de buitenkaa=nt kan soms iets lauwer aan voelen dan de binnenkant

Share This Page