Ik lees hier dat al veel kleintjes al een fruithapje sochtends krijgen, maken jullie ze dan wakker voor een fruithapje? Eliza krijgt rond 8 uur haar eerste fles en gaan rond half 10 weer naar bed en wordt niet eerder wakker dan rond 12.00. Tijd voor de volgende fles. Ook op de middag gaat het zo. Moet ik haar dan wakker maken? Wanneer zijn jullie begonnen met een korstje brood? Of een koekje? Groetjes Kalush
Lynn gaat direct na de 1e voeding terug naar bed en is dan om 9 uur wakker. Ze krijgt dan tussen half 10 en 10 het fruit. Dan hou ik haar op tot half 12, krijgt ze de 2e fles en gaat naar bed. 's avonds rond 18 uur krijgt ze de groentehap, maar das eigenlijk te laat. Ik ga vandaag proberen om die te vervroegen, zodat ze haar laatste fles goed leeg drinkt. Korstje brood mogen ze al wel hebben om te oefenen. Ik heb het nog niet gegeven omdat het voor Lynn koemelkvrij moet zijn en ik heb dat brood nog steeds niet in huis. Je kunt ook rijstewafel of een liga 1e stap geven als tussendoortje. Heb ik ook nog niet gedaan. Lynn zit propvol met haar flessen melk, fruithap en groentehap.