Geur

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Meis28, 25 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Een aantal weken na de bevalling merkte ik op dat de geur 'down there' vrij sterk was terwijl ik toen niet meer bloedde. Ik heb een uitstrijkje laten maken en de vk heeft met een eendenbek gekeken maar kon verder niets vinden. Was in orde allemaal. Ze zei dat die geur te maken kon hebben gewoon puur met de bevalling nog en ook met borstvoeding (neem aan hormonen). Wie heeft daar ook last van (gehad) en wat heb je er mee gedaan?! Ik erger me zo.. Was me iedere ochtend en eind Vd middag of avond als ik bijv naar bed ga en me uitkleed ruik ik het gewoon. Terwijl ik eerder nooit last had van vieze geurtjes of wat dan ook :(

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Het kan ook zijn dat je reuk scherper geworden is (dat is bij mij het geval, ik ruik echt alles tegenwoordig...).

Van bv kan je andere afscheiding krijgen, maar andere geur weet ik niet.

3. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Hi Meis, je hebt verder geen klachten? Drukkend gevoel of iets soortgelijks? Ik las dat dit namelijk ook voorkomt bij een (gedeeltelijke) verzakking. Denk niet dat dat het is omdat je het verder niet aangeeft...

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Nee verder eigenlijk nergens last van

5. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Ik heb het ook gehad, heb van de dokter antibiotica gehad een stootkuur aangezien je dan een dag geen borstvoeding mag geven. Maar bij mij was het een bacteriele vaginose ofzoiets. Maar 1 dag naar de kuur was het weg dus het is de moeite om te vragen? Bij mij was dat het geval in ieder geval, mijn dokter zei dat het wel vaker gebeurde naar een bevalling. Alles is toch een beetje van slag down there

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    De vk heeft een paar weken geleden bij mij wel een uitstrijkje gedaan om te kijken of t geen schimmel infectie oid was toen ik dus vertelde dat t nog sterk rook. Daar kwam niets uit. Maar het is nog steeds niet echt weg en weet dus niet of dit normaal is. Ik ga het anders ook nog eens even aan de ha vragen, weet niet of die enig idee heeft...

7. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Bij mij hebben ze geen uitstrijkje gemaakt, dat ging ze pas doen als de AB niet aansloeg. Maar ik had geen verder onderzoek nodig want toen was het over. Maar ja hopelijk kunnen ze je toch helpen bij de huisarts

Deel Deze Pagina