cashenoten pasta op brood ipv aandelpasta?

Discussie in 'Voeding' gestart door Eiland, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eiland

Eiland Actief lid

22 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de afwisseling voor thijs zijn broodje heb ik , een pot witte amandelpasta gekocht zonder zout. Hij vond het heerlijk. Nu is mijn vraag of ik het ook cashewnotenpasta zonder zout op zijn brood mag geven, bijvoorbeeld deze
    Productinformatie - cashewnotenpasta wit - De Nieuwe Band

of de sesampasta zonder zout?

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik denk dat dat wel moet kunnen.
    Ik had mijn dochter eerst cashewpasta gegeven en daarna amandelpasta. Met sesampasta heb ik zelf nog geen ervaring.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Sesampasta (tahin) is hier een succes :)

4. Eiland

Eiland Actief lid

22 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb beide geprobeerd. De cashewpasta vind hij erg lekker, de sesampasta vind hij niet lekker

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn zoontje vond de amandelpasta lekkerder, ik de cashewnotenpasta. Jammer alleen dat die zo keihard wordt!

6. Eiland

Eiland Actief lid

22 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    in de winkel waar ik het kocht gaven ze me de tip om er in dat geval een beetje zonnebloemolie door te mengen

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nog vetter? Nee, je moet gewoon het op kamertemperatuur bewaren! Dan blijft het wel smeuiig.;) Ik bewaarde het eerst in de bijkeuken waar het een stuk kouder is.

8. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    stond laatst een artikel op telegraaf.nl over pinda-allergie maar ook over cashewnoten-allergie...daar blijken heel veel kinderen allergisch voor te zijn.

Maar ik lees dat je je 't 'm al gegeven hebt, dus hij zal nog wel leven...denk ik...dus geen allergie bij hem...

Deel Deze Pagina