ons meisje is nu 2 maanden en vandaag heeft ze maar 4 voedingen gehad. Ze slaapt al een week van half 8 tot smorgen 7 uur. Vandaag heb ik haar steeds om de 4 uur een voeiding gegeven en nu ligt ze in bed, maar ik zat net te tellen en ze heeft er dus maar 4 gehad. om 7.30 11.30 15.30 en om 18.30. Als ze nu door slaapt tot morgen vroeg zijn het er dus 4, is dit erg of te weinig. Ik maak haar savonds niet meer wakker omdat ze dan moeilijk weer in slaap komt.
Het is pas van af vier maanden toch 4 flessen. Voor een dagje denk ik niet dat het uitmaakt. Maar denk dat ze zeker nog wel 5 flessen per dag nodig heeft ze is pas 2 maanden. Maar als je echt mijn advies wil misschien morgen even het cb bellen.
hoeveel krijgt ze dan? voor haar gewicht moet ze een bepaald aantal ml. binnen krijgen toch. Dus haar anders straks nog even wakker maken zodat ze wel voldoende binnenkrijgt. En als het eenmalig is zou ik het zo laten maar je hebt kans dat ze dan vannacht nog komt.
Ze krijgt normaal 5 voedingen van 150 met 5 schepjes. Normaal wil ze in het begin van de avond een voeding en dan na 2.5 uur weer en zo komt ze dan aan 5 voedingen maar vandaag heeft ze echt steeds gewacht tot de 4 uur om waren en dan de volgende voeding. Nu slaapt ze, als ze vannacht wakker wordt dan is dat ook niet erg. Maar dit is echt eenmalig ook niet gepland.
Fenna had ook al met 2 maanden 4 voedingen, het ligt eraan hoeveel ze per voeding binnenkrijgt!! Fenna doet het er nog steeds supergoed op (ze is nu ruim 4 maanden)!
Mijn dochter zat ook al heel snel op 4 voedingen. en ik denk altijd maar zo als ze het hier goed op doet en lekker doorslaapt dan heeft ze vast wel genoeg anders word ze wel wakker toch?