Bijwerking clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopelove, 31 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw
    Heey! Oh wat fijn, altijd goed om te horen dat ze luisteren naar jouw wensen. Hoop dat het voor de ivf nog gaat lukken... zo te horen ben je dus niet ongesteld geworden op je vakantie, fijn!!

    Met mij gaat het goed, ik heb vrijdagavond mijn eisprong gehad, ik voelde m urenlang erg goed steken. Kon er bijna niet van staan, heel apart, nog nooit meegemaakt... nu maar afwachten tot ik eindelijk kan gaan testen. Dat wachten vind ik echt vreselijk, maar probeer het een beetje los te laten.
     
  2. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw
    Lieve blondie,

    Kon t toch niet laten een test te doen op 9dpo.. vanochtend niks gedaan, was trots op mezelf. Maar tijdens het derde plasje van vandaag moest ik toch een test doen (normale van de action, dus niet de early variant). Lijk echt een heeeeeeeeel licht streepje te zien, mijn zusje ziet m ook. Heel moeilijk op de foto te zien dus laat m je toch even zien. Hoop dat die morgen oploopt, ik vind het zo spannend.. durf bijna niet te hopen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ohh ja ik zie hem ook!! Ik hoop voor je dat hij de komende dagen gaat oplopen, spannend!! Hou me op de hoogte!
     
    Hopelove vindt dit leuk.
  4. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Spannend! Hopelijk loopt hij op!
     
    Hopelove vindt dit leuk.
  5. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw

    Jaa!! Nog steeds 3 dagen voor nod en ze lopen op. Ik vind het heel spannend
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw
    Ze lopen tot nu toe nog op!! Hoop niet dat mijn menstruatie vrijdag/zaterdag doorbreekt. Ik houd je op de hoogte
     
  7. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ohh wat spannend zeg!
     
    Hopelove vindt dit leuk.
  8. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw
    ZWANGER!!!!!

    Hoe is het bij jou?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Jeejj gefeliciteerd!!! Super!!
    Ja gisteren een echo gehad maar mijn menstruatie zet niet door na de duphaston en er zat een groot follikel die er vorige week nog niet zat. Mag niet starten en maandag weer een echo. Thuis gekomen dacht ik laat ik nog een ovu test doen en die was positief dus we gaan het nu zelf proberen. En maandag maar weer kijken hoe nu verder. Had maandag ook een ovutest gedaan maar die was negatief dus hoop op een eigen eisprong morgen
     

Deel Deze Pagina