Bijwerking Etos zwanger worden pillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klaproosje1979, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaproosje1979

3 aug 2008
    48
    0
    0
    sinds zaterdag slik ik deze pillen en vannacht toen ik uit mijn bed kwam om naar de wc te gaan was ik heel draaierig en kon bijna niet meer op mijn benen blijven staan...
    dacht eerst dat het door de slaap kwam, maar ook vanmorgen toen ik uit bed stapte had ik er heel erg last van.
    Ook nog een tijdje daarna ... en met vlagen de dag door...

het is niet echt misselijk, meer zweverig, alsof je dronken bent ;)

nu vraag ik me dus af of dit een bijwerking kan zijn van deze pillen.
    heb de verpakking en bijsluiter gelijk weggegooit dus ik kan het niet nalezen..

2. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb nog nergens last van, volgens mij zat er bij mij niet eens een bijsluiter bij! Ik heb dus ook geen idee.

Liefs

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier na 2 weken gebruik nog niets gemerkt ;)

4. klaproosje1979

3 aug 2008
    48
    0
    0
    nou.. dan zal het wel ergens anders aan liggen.
    hou het wel even in de gaten, want ik vind het een beetje een eng gevoel :(

5. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik ben ook sinds zaterdag met die pillen begonnen.. en voelde me ook al zo misselijk.. Nu had ik via hier al gehoord dat je het beter tijdens/voor de maaltijd kan innnemen.. tip!! Goed eten/drinken dus.. Verder kan het ook gewoon zijn dat ik een griepje heb, omdat ik ook al super verkouden ben.. Maar ik begon ook al aan die pillen twijfelen. Ik hoorde ook van iemand die er de eerste dagen misselijk van werd, dus nog maar even volhouden.. hihi.. Het kan dus wel van die pillen komen hoor... succes ermee!!

6. klaproosje1979

3 aug 2008
    48
    0
    0
    dank je wel!
    het kan inderdaad natuurlijk ook een voorbode van een griepje o.i.d. zijn.. omdat ik ook hoofdpijn heb, is het misschien mijn bloeddruk. nou ja.. ik kijk het nog even aan en anders ga ik maar langs de huisarts. want het zit me niet lekker...

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik heb even voor je gekeken in het doosje maar er zit geen bijsluiter bij :(
    Ik gebruik het nu 2 maanden maar heb nergens last van eigenlijk...

8. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Ik had de eerste dagen ook wat vage klachten, vooral veel gerommel in de darmen. Daarna nergens meer last van. Vind het wel jammer dat er geen bijsluiter in het doosje zit, lang leve dit forum!

9. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Hoi,

Sinds aug begonnen met Etos pillen en ik ervaar helemaal geen bijwerkingen.
    Jammer idd dat er weinig op het doosje staat en géén bijsluiter bijgevoegd zit.
    Succes meiden en veel geluk met zwanger worden, groetjes Lilly

Deel Deze Pagina