bijwerking intramusculaire injectie na bevalling

Discussion in 'Gezondheid' started by ikkin08, Mar 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

Oct 17, 2009
    622
    0
    0
    Hoi dames,

Ik ben de 23 ste bevallen.
    Tijdens de bevalling heb ik een intramusculaire injectie met petedide gehad. Na de bevalling nogmaals een injectie om de placenta te laten komen.
    Maar 2 dagen na de bevalling viel me op dat ik een dove plek op mijn been heb van zo'n 15 bij 10 cm.
    Ook voel.ik het als ik ga lopen soort spierpijn gevoel.
    Inmiddels bijna 2 weken verder en ik voel het nog steeds.
    Niet pijnlijk maar wel.heel irritant en vervelend.

Ik heb in het verleden wel vaker een im injectie gehad. Maar dit nog niet meegemaakt. Is er iemand van jullie die dit herkent?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb die prik om de placenta te laten komen nog wel een hele tijd gevoeld. Weet niet hoe lang maar kan best een paar weken zijn geweest.

3. Mags

Mags Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,198
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde gehad, ook pethidine prik en placenta injectie, en daarna dove plek op de huid en daaronder beurs. Geen gerustelling voor je helaas, het heeft een dik jaar geduurd voor het beurse gevoel minder werd en als ik met mijn nagel over de plek op de huid ga is er nog steeds een doof stukje. Mijn zoontje is nu 19 maanden oud.

Waarschijnlijk is bij een van de injecties een zenuw geraakt, de vk vertelde dat ze het vaker horen en dat het maanden kan duren.

4. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

Oct 17, 2009
    622
    0
    0
    Idd niet echt wat ik wilde horen ;)
    Maar had idd het vermoeden dat er zenuw geraakt is.

Nog meer dames met ervaringen?

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Het lange spierpijn gevoel herken ik wel. Heeft heel lang aangehouden (overigens na fraxiparine injecties). Het dove gevoel herken ik dan weer niet.

Share This Page