bijwerking iui ??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door miich, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Hi dames

Hier afgelopen donderdag voor de 2de keer iui gehad.
    De week ervoor geprikt met gonal. Afgelopen woensdag pregnyl. Donderdag inseminatie. Sinds vrijdag avond onwijs veel buikkrampen, vandaag ook weer.

kan eigenlijk geen broek dicht doen, rechtop staan en lopen is ook geen pretje!

vorige keer ook wel krampen gehad maar bij lange na niet zo heftig. Hebben jullie hier ervaring mee?

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik heb een aantal uur na iui zulke krampen en steken gehad, volgens mij kwam het bij mij van de eisprong. Kan dit bij jou ook zo zijn?

3. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Die heb ik al gehad do donderdag avond herkende t ook.
    Dit niet echt 😕

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan door het zwangerschapshormoon wat in Pregnyl zit, komen.

Ik heb destijds 11 (mislukte) IUI's gehad. De ene keer had ik geen klachten en de andere keer heftige buikpijn. Ben zelfs een keer van mijn werk weggegaan vanwege de buikpijn.

5. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Thanks! Komende dagen lekker met een kruik rondlopen hihi

6. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook! Het kan komen van het goedje waarmee ze het zaad wassen. De een reageerd daar schijnbaar erger op dan de andere. Het duurt bij mij meestal 3-4 dagen. Ik gaf het vanmorgen aan en toen vertelde ze me dit, volgende keer gebruiken ze een ander goedje! Geef het de volgende keer even aan bij je arts ( al hoop ik heel erg voor je, dat er geen volgende keer komt!)

7. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ooh dat is een goede tip!

Ik hoop ook heel erg dat het de laatste keer was hihi.
    Op hoeveel rondes zit jij nu?

Hier op dpo3 en wil nu al weten of t gelukt is haha

8. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn nu gestart aan ronde 5 na een maandje rust. En hoop heel erg dat het deze ronde gaat lukken.
    Snap dat je heel graag wilt weten of het gelukt is, slopend die wachtweken....

9. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ik duim met je mee!

Zeker slopend, vooral omdat ik de vorige keer tot dpo 10 alles voelde en t daarna weg trok ...
    Wij hebben ook al 1 keer mee gemaakt dat de behandeling is afgebroken door overstimulatie.
    Daarna een maand gekloot met nod die niet kwam. Zo'n gedoe die mmm. Af en toen om gek van te worden

Deel Deze Pagina