ik ben echt helemaal verbouwereerd. ze site die ik al 3 jaar lang bij houd voor mijn zoon is gewoon weg. nu word er gezegd dat ik dus een factuur heb je mist maar dit klopt niet heb het net nog weer na gekeken. maar nu ben ik dus wel alles kwijt alles wat ik heb geschreven echt alles is weg. ja ik kan dan 36 euro betalen en dan krijg ik het waarschijnlijk terug?? ik vind dit echt niet kunnen! eerst al dat gezijk met babysite dat het gratis zou worden en toen in een keer niet en een hoop oeha er omheen en nu dit weer!! 3 jaar lang schrijven voor de katse kut! omdat je volgens hun niet betaald hebt TERWIJL DIT 100% zeker wel gedaan is en daar heb ik al over gemailen heb antwoord gekregen en ik heb weer terug gemaild dus ik dacht dat het goed was en nu is alles weg!! ik kan wel janken!!echt ik wil die teksten terug. vind dit echt een hele slechte zaak
Als je gewoon aan kan tonen dat je heb betaald is er toch niks aan de hand? Uitdraai van je transacties, opsturen, en hun MOETEN dan je site weer openbaar maken. En stel dat je wel moet betalen dan is 36 euro nog best te overbruggen of niet? Of is t toch niet zo belangrijk dat je 36 euro er voor over heb? Jammer is t wel, en ook niet terecht, maar het is in ieder geval geen 200 euro voor een internet site.
Blijkbaar niet he anders zegt ze niet dat ze alles kwijt is Af en toe he Tord ... Pff Maar goed, @Amfy, kun je inderdaad geen bewijs van betaling naar ze sturen ?
nee ik heb niet gekopieerd want ik dacht dat het daar wel veilig zou zijn. bewijs van betalen heb ik algedaan
Wat een * piep * mensen zeg, verschrikkelijk !! Hoop dat je het nog zover krijgt dat je alles terug krijgt.
Mmmm ik heb zelf ook een babysite en heb wel contact met Richard van Leeuwen....volgens mij als je aantoont dat je hebt betaald moet het toch geen probleem zijn? Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nergens problemen mee heb en als ik dat wel heb word dat snel verholpen....maar daar heb je nu niets aan! Wat geven ze als antwoord dan als je laat zien middels een overboeking of afschrift dat je betaald hebt?
ik wou zeggen betalingsbewijs opsturen en ze hebben geen poot om op te staan. hoop dat het opgelost wordt meis. vervelend en zonde..
Waar heb je de babysite? Want bij Baby website hoef je niet per se te betalen (je hebt alleen minder opties bij de gratis versie, maar hij wordt niet verwijderd als je na een tijdje betaald, de gratis versie weer wil...)
vanaf 1 mei is de gratis versie weg. de bestaande zijn er misschien nog enkele dagen maar zullen snel stoppen. ik heb nog nooit een probleem gehad met de babysite. laat wel elk jaar de site branden op dvd
Nou ja over toeval gesproken Ik typ bovenstaande en krijg opeens een mailtje: Door het vervallen van de gratis service op uw site hebben wij u 4 weken gratis cadeau gegeven. Uw website is ook omgezet naar een Pro onbeperkt 4 weken account. Wij wensen u heel veel succes met uw website. Met vriendelijk groet, Uw eigen Peuter website Ze zijn dus wel bezig met eea, misschien dat er gewoon iets fout is gegaan?
Kan me niet voorstellen dat je site helemaal weg is ... En als ik het zo hoor en je duidelijk wel betaald hebt kan ik me niet voorstellen dat dit soort bedrijven het niet goed op kunnen lossen. Ik zou even de reacties afwachten ...