Inseminatie iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sann30, 25 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sann30

sann30 Lid

15 okt 2015
    14
    0
    0
    Werken bij ING Amsterdam
    Almere
    Goeiedag alle
    Ik heb een vraagje

Ik heb vorige week donderdag voor het eerst een inseminatie gehad
    Na dat ik al een jaar bezig was met Clomid daarna gonal F en ook nog een LEO operatie heb gehad

Heb vorige week dinsdag een week geleden pregnyl gespoten en donderdag inseminatie

Iemand ervaringen mee die daar mee zwanger zijn geworden ??
    En wat waren jullie eerste klachten dat je dacht ik ben zwanger ??

Heel graag hoor ik jullie ervaringen
    En wanneer testen jullie positief op welke dag na inseminatie

Liefs, Sandra

2. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Ik heb zo'n 8 jaar geleden een IUI gehad.
    Op zondag pregnyl gezet, op maandag de IUI en 15 dagen later getest en dat was positief!
    Ondertussen is mn dochter 7 jaar.

Er werd tegen mij destijds gezegd dat ik 14 dagen na de inseminatie mocht testen.
    De pregnyl kan er voor zorgen dat je een positieve test krijgt, volgens mij moet je daarom minstens 10 dagen wachten voordat je echt kan testen. Na 10 dagen zorgt de pregnyl niet meer voor een positieve test.

Succes met wachten, ik hoop voor je dat het gelukt is.

3. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben drie iui's in eigen cyclus en 4 met menopur en pregnyl gehad. Bij de 4de poging raakten we zwanger. Eigenlijk had ik vanaf de pregnyl al meteen enorme last van mijn borsten. Onmogelijk kon ik toen al weten of ik zwager was natuurlijk. Precies twee weken na de inseminatie mochten we testen. We hadden twee dagen ervoor getest die was nog negatief. Op NOD zelf hadden we een positieve test. Enige wat ik had waren pijnlijke borsten, lage rugpijn en ongikrampen. Maar dat had ik al die andere pogingen ook al. Conclusie: geen peil op te trekken.

Heel veel succes bij jou hopelijk is het de eerste poging meteen raak!!

4. sann30

sann30 Lid

15 okt 2015
    14
    0
    0
    Werken bij ING Amsterdam
    Almere
    Haii dames
    Tnx vooreacties jullie reacties
    Idd door pregnyl kan je een positieve test in handen hebben mocht pas 16 dagen na ei testen maar wil al na 2 weken testen haha
    Ik heb last van me buik soort van steken ofzo kweet niet hoe ik het moet omschrijven
    Blegh haat wachten zeker na al die teleurstellingen

5. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik hebben elke IUI verschijnselen gehad die ik niet kende en waarvan ik dacht is dit nu... bij ons via IUI geen resultaat.
    Wel nu kleintje onderweg door ICSI.

wat mij is verteld is: niets is wat het lijkt... en wacht rustig af. Lstig, maar wel waar

6. sann30

sann30 Lid

15 okt 2015
    14
    0
    0
    Werken bij ING Amsterdam
    Almere
    Jaaa das ook zo
    Ik moet nog weekje wachten
    En is idd hell maar niet anders 😑
    Had gister al echt gevoel dat ik ongesteld moest worden maar dat lijkt me echt te vroeg 6dagen na het ei en boobies doen ook zeer
    Gister wel even testje tegen aan gegooit of ze pregnyl der uit is en test was zo goed als helemaal wit dus die is in iedergeval al uit me lichaam 😊😊
    Verder gewoon nog beetje geduld hebben 😁

7. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Wat grappig dat je dat zo lastig vind.
    Ik zie het wel meer hier op het forum dat meiden niet kunnen wachten met testen.

Maar ik had zoiets van: na ruim 3 jaar kan die paar dagen er ook nog wel bij.
    Ik Heb ook wel een grondige hekel aan witte testen, dus ik wacht liever een dag langer om te kijken of ik ongesteld wordt dan dat ik test.

Ik zal voor je duimen dat de week voorbij vliegt :)
    En dan hopen op een positive test.

Succes

8. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Dat is toevallig, we hebben precies op dezelfde dag IUI gehad. Ik heb ook dinsdag pregnyl gespoten en donderdag de inseminatie gehad.

Op z'n vroegst kunnen we vrijdag 4 november pas testen, maar het ziekenhuis geeft aan het liefst pas 6 of 7 november te testen. Zodat je zeker bent geen positieve test door de pregnyl te krijgen.

Het wachten duur lang, he? ;) Wij zijn ook aan het aftellen.. maar ook voorgaande keer heb ik toch gewacht. Want eerder een test doen heeft weinig zin.

9. sann30

sann30 Lid

15 okt 2015
    14
    0
    0
    Werken bij ING Amsterdam
    Almere
    Ik wilde gister gewoon weten of de pregnyl echt uit me lichaam was haha vandaar dat ik testen niet omdat ik me zwangerschap al wou testen hoor i's nog veel te vroeg
    Ik ga dat weekend wel testen ze zeiden 16 dagen na inseminatie hihi en weet nu dat ik echt geen positieve test van pregnyl meer zou krijgen dus dacht scheelt

Jaa idd spannend maar heb der nog steeds een hard hoofd in
    Gelukkig kei druk op het werk rennen en vliegen dan denk ik der teminste niet meer over na
    Alleen als ik thuis kom haha maar gelukkig heb ik nog een kleine vriendje rond lopen die alle aandacht trekt haha

Merk je nog niets ??

10. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Wij gaan inderdaad ook dat weekend testen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn.

Of ik iets voel.. ik heb af en toe wel wat buikpijn, maar dat kan natuurlijk ook iets anders zijn. Ergens kan ik, na zo'n lange periode al, niet eens geloven dat het ooit wel raak zou zijn. Dus ik ga er automatisch al vanuit dat we hierna weer een volgende cyclus/IUI ingaan, al hoop ik natuurlijk van niet :)

11. sann30

sann30 Lid

15 okt 2015
    14
    0
    0
    Werken bij ING Amsterdam
    Almere

Jaa ken het gevoel heel goed hoor
    Wij lopen nu meer als een jaar bij de fertiliteiten afdeling rond alle hormonen al gehad operatie gehad enzo
    Tis frustrerend ook omdat me andere kleine gewoon door de pil heen kwam en daar voor ook een mk door de pil heen
    En omdat ik dat wou verkomen ben ik aan de prik pil gegaan 4jaar geleden alweer 😣😣
    Ik geef dat echt nog steeds de schuld maar dat mag ik niet zeggen van hun 😑😑

12. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Dat is apart... van de een door de pil heen en de volgende die op zich laat wachten. Zo zie je maar, de natuur gaat z'n eigen gang toch wel. Hoe vaak lukt het niet, terwijl ze niks aan kunnen tonen. Maar gelukkig kunnen we hulp krijgen en zijn er behandelingen :)

De tijd kruipt overigens nog steeds voorbij :)

13. sann30

sann30 Lid

15 okt 2015
    14
    0
    0
    Werken bij ING Amsterdam
    Almere
    Tijd kruipt idd voorbij vreselijk langzaam ook haha
    Ik denk dat ik woensdag me eerste test der tegen aan gooi.....
    Jij dan
    Nog ergens last van ???

Deel Deze Pagina