Wie was er zwanger na IUI met 3 eitjes?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mariska11, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even wat positiviteit nodig meiden, dus kom maar op met die succesverhalen over IUI's met 3 eitjes!!

Deze IUI (poging 4) had ik 3 eitjes van dezelfde grootte, dus de kans is erg groot dat ze alledrie zijn gesprongen. Aangezien het zaad niet van topkwaliteit is, hebben we besloten om de gok te wagen en nu zitten we op het wachtbankje (begin volgende week pas nod).

Ben dus heel benieuwd naar succesverhalen, maar ook hoe het zit als er bijvoorbeeld 1 of 2 eitjes bevrucht zijn ipv 3 of je dan ook ongesteld wordt ofzo.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    Ik had ook IUI (ook met medicatie en dus 3 eitjes) .. raakte zwanger van 1tje, maar ben nooit wezen bloeden/ongesteld door de andere niet bevruchte eitjes.
    Volgens mij worden deze ook vaak door je lichaam opgenomen/opgelost.

3. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    @RoGiJuLi: bedankt voor je positieve berichtje! Ik hoop dat het mij ook zo mag vergaan.

Verder niemand iets positiefs te melden??
    Echt niet?

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Geen IUI gehad, het "zelf" gedaan. Had ook 3 eitjes en 1tje is bevrucht en blijven plakken!
    Weet niet hoeveel zaadjes manlief heeft? Ik denk dat je een behoorlijk goede kans maakt!!
    Duim duim duim!

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier wel IUI gehad (en in 1 keer zwanger), maar "maar"met 1 eitje... :D:D

Ik verwacht niet dat als er 1 eitje bevrucht wordt je dan evengoed een bloeding moet hebben.
    Immers als ze bij IVF bijvoorbeeld 2 cryo's terugplaatsen en er uiteindelijk 1 blijft plakken is er ook geen bloeding. Heb wel verhalen gehoord waarbij er een miskraam was van "de helft van een tweeling" en dan weer wel bloeding, maar dat is dan een tijdje na NOD...

Edit: Hmm, nu ik het terug lees beetje wazig verhaal... Hopelijk snap je me...:p:p:p:p

6. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ik had 3 jaar geleden bij de iui 2 eitjes, kreeg een innestelingsbloeding en was dus zwanger. Je krijgt geen bloeding van de andere eitjes.

Nu had ik 1 eitje en 2 kleintjes( te klein denk ik). Nu zit ik op het wachtbankje. 23e testen.

7. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    wil je even succes wensen hopelijk een mooi resultaat! keep positive!!

8. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas ben ik dus niet zwanger na deze IUI, want gisteren ben ik ongesteld geworden. Ik ben opper dan op, moe-er dan moe en verdrietiger dan ooit. Nog twee IUI-pogingen en dan ben ook ik aanbeland bij het eindstation dat IVF heet :(

9. Wat klote Mariska :( Sterkte!

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik had meegelezen en geduimd voor je. Erg jammer dat het niet gelukt is weer !!

Misschien zou je kunnen overleggen met je gyn om meer pogingen IUI te krijgen. Als hij/zij de kans nog inschat dat het raak zou kunnen zijn met IUI dan willen ze daar nog weleens toestemming voor geven, en dan kan IVF je misschien nog bespaard worden!

Veel geluk iig, hoop dat IUI 5 raak schiet voor je !

11. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

@Scarabee: aangezien de spermakwaliteit bij ons niet top is, is de kans eerder groter dat we de zesde IUI poging misschien niet zullen doen en direct starten met IVF. Eerst maar eens afwachten wat de waarden zullen zijn bij IUI 5.......zucht

Deel Deze Pagina