onzeker over de voedingen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ThinkPink1201, 4 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Hoi iedereen,

onze dochter is nu 12 dagen oud en ik zit met een onzeker gevoel wat de voedingen betreffen.

Ik geef om de 3u een voeding van 90ml, maar sinds gisteren drinkt ze soms maar 50ml van de 90ml.
    Is dat normaal??

vandaag is Kind&Gezin langs geweest voor de gehoortest (die was trouwens goed) en ze heeft onze dochter ook nog eens gewogen. Ze is op 4 dagen 60gr aangekomen. Niet veel volgens de dame van Kind&gezin, maar we moesten ons geen zorgen maken...

Laten jullie baby's ook soms wat melk staan??

een (over)bezorgde mama :)

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ieder kindje is anders.

Als je dochter tevreden is, voldoende plast en niet suf is gaat het goed. Laat je dochter vooral lekker zelf bepalen hoeveel ze wil drinken en dwing niets op.

Een keer voor en een keer na het poepen wegen kan al een aardig verschil in gewicht betekenen bij die kleintjes. Ik vind het niet zorgelijk klinken.

Kijk naar je dochter en geniet ;)

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Hoi!

Maak je geen zorgen. Zolang je dochtertje goede plasluiers heeft en alert is, gaat het echt prima.
    Je kindje drinkt wat ze zelf wil.

Ik hield in het begin ook strakke schema's, maar ik kwam er snel achter dat het gewoon niet werkte. Ik begon toen op verzoek te geven en daarmee had zij en ik meer rust gekregen.

Volg je gevoel

Succes

4. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Zolang je kindje tevreden is, zou ik me nog niet veel zorgen maken. Onze dochter drinkt de ene dag ook beter dan de andere. Ligt aan het weer, stemming of weet ik veel. Zolang alles nog goed gaat en ze niet huilt e.d., zou ik me nog niet veel zorgen maken. Geniet van je kleintje!

Ik wilde ook de strakke schema's aanhouden van om de drie uur voeden, ik heb inmiddels verschillende keren gemerkt dat luisteren naar je keintje beter gaat :D. Soms komt ze na 2,5 uur en soms pas na 4,5 uur voor een voeding.

5. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ok bedankt voor jullie reactie... het is allemaal zo nieuw :p

Deel Deze Pagina