bloed, ongesteld of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girliegirl16, 1 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girliegirl16

17 mrt 2008
    73
    0
    0
    Hoihoi,

In principe zou ik op dit moment ongesteld kunnen worden, maar ik bloed heeeeel weinig waarbij ik me afvraag: is dit menstruatie? De vorige maand was ook weinig, maar dit keer nog minder! De vorige maand had ik een zwangerschapstest gedaan en was negatief.

Nou vroeg ik me af of je tijdens je zwangerschap kan bloeden zonder dat je in je menstruatieperiode zit of kan je alleen bloeden als je in je menstruatie zit als je zwanger bent? (misschien een beetje een gecompliceerde vraag)

Groetjes en liefs,
    Sandra

2. girliegirl16

17 mrt 2008
    73
    0
    0
    Het is trouwens, als ik ongesteld zou zijn, wel iets te vroeg.

3. Luanti

Luanti Actief lid

21 jan 2008
    154
    0
    0
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar heb hier nu ook last van. Misschien is het een innestelingsbloeding, maar dat zou dan weer aan de late kant zijn toch?

4. girliegirl16

17 mrt 2008
    73
    0
    0
    heey!

Het is wel ongesteldheid, maar heel licht, dus als het weg is doe ik denk ik toch een testje...

doeidoei,
    Sandra

5. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi,
    misschien innestel bloeding?
    welke dag zit je ongeveer?

Liefs Inger

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Tja alles zou kunnen...zou over paar daagjes nog eens testen en anders vol frisse moed met de volgende ronde bezig gaan.

7. girliegirl16

17 mrt 2008
    73
    0
    0
    Het lijkt me niet dat het innestelbloed zou zijn, want dan zou het wel heeel erg laat zijn.. het is nu 4 weken geleden van m'n vorige menstruatie afgezien, dus het is gewoon ongesteld zijn denk ik..

Deel Deze Pagina