Bijwerkingen Clomid of misschien toch bevrucht?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joyce1981, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
  2. joyce1981

joyce1981 Lid

22 mei 2008
    17
    0
    0
  3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Kan de progesteron vermoeidsheidklachten veroorzaken? Zou een goede reden zijn waarom ik gewoon niet vooruit te branden ben afgelopen week.

Joyce, als jij ook de 14e je ei gehad hebt, lopen we gelijk!

4. joyce1981

joyce1981 Lid

22 mei 2008
    17
    0
    0
    Ja die vermoeidheid is ontzettend irritant!

Ja spannend :) Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis om mijn bloed te laten prikken voor het progesterongehalte. Maandag krijg ik de uitslag!
    En jij?

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik moest een week na mijn eisprong bloed laten prikken. Dat was afgelopen woensdag. Dinsdag krijg ik dan de uitslag. Dan zit ik ook al bijna aan mijn NOD!

6. joyce1981

joyce1981 Lid

22 mei 2008
    17
    0
    0
    Owkay, ja maandag krijg ik de uitslag en in principe hoor ik de 30ste ong te worden. Normaalgesproken was het bij dus altijd afwachten wanneer ik ong moest worden. Toen ik voor het eerst menstrueerde (op 12 j leeft) was ik bijna 2 jaar iedere dag ong! Zware bloedarmoede. Later is dat weer de totaal andere kant opgeslagen. Op een gegeven moment heb ik vorig jaar zelfs 4,5 maand geen menstr gehad!
    Als ik de overtijd ben, dan moet ik uiterlijk 6 juni weer komen voor een echo

7. joyce1981

joyce1981 Lid

22 mei 2008
    17
    0
    0
    @WUP: Hoe was de uitslag van je progesteron waarde?
    Die van mij was 82. Goede uitslag dus. Nu nog even afwachten!

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Die van mij was in ieder geval goed. Ik meende op het computerscherm 35 gezien te hebben. Ik heb nu voor een half jaar clomid gekregen. hoef dus voorlopig ff lekker geen echo's. Ik was nu na 25 dagen alweer ongesteld. En had behoorlijk last van mijn menstruatie. Veel meer als anders.

Nu dus met de 2e ronde clomid begonnen.

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    helaas was mijn vermoeidheid toch een kwestie van de progesteron, want ik ben vandaag helaas ongi geworden...Ben trouwens nog steeds moe! ;)

10. joyce1981

joyce1981 Lid

22 mei 2008
    17
    0
    0
    Nou... ik had toch gezegd dat ik allemaal klachten had na mijn eisprong? En afgelopen dagen bijna alleen maar in bed doorgebracht.
    Gisteravond (kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen) heb ik positief getest! Het is nog heeeeel erg pril natuurlijk en vandaag zou/had ik ongesteld moeten worden. Vanochtend ook weer getest, want ik had er nog 1 liggen en ook deze gaf een kruis aan (niet heel erg donker, maar heel duidelijk aanwezig)
    Het is nu gewoon afwachten. En hopen dat het niet weer uit zal monden in een miskraam..
    Nu geniet ik gewoon van het gevoel :D

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Gefeliciflapsteerd! Wat fijn voor je! Probeer er wel van te genieten hoor!

12. joyce1981

joyce1981 Lid

22 mei 2008
    17
    0
    0
    Dank je wel :D Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten.
    Ben blij dat ik het wel goed heb gevoeld vanaf moment van bevruchting.

Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Ben al erg blij dat het al met 1 kuur is gelukt.

Hoop voor jou ook dat je snel goed nieuws mag brengen!

Deel Deze Pagina