Hey dames, Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft en/of herkend. Ik heb me bij de kinesioloog laten testen op vitaminen / mineralen / organen etc. Nu bleek dat ik een voedselallergie/intolerantie heb voor melk en lactose produkten. Daarnaast zou ik ook positief getest hebben op toxische metalen (metaalbelasting). Zij zei dat een voedselallergie kan bijdragen aan het mislukken/tot stand komen van een zwangerschap. Tarwekiemolie was ook geen goeie om te nemen (voor mij), terwijl ik deze juist neem voor het innestelen te bevorderen (hoe raar kunnen dingen soms lopen..zucht) Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken, daar ik geen uitslag of last heb van een allergie, zover ik weet. Maar blijkbaar hoeft een allergie zich niet altijd te uiten in uitslag of klachten. Iemand ? Groetjes, Jolanda
Beste Jolanda, Ik heb zelf ook last van lactose intolerantie, en ik heb nog nooit gehoord of dit van invloed heeft op een zwangerschap. Dus die vraag kan ik niet voor je beantwoorden. Ik kan je wel vertellen dat mijn man en ik al lang bezig waren voor ons eerste kindje en wij zijn onbegrepen verminderd vruchtbaar. Uiteindelijk zijn wij nu ruim 23 weken zwanger na 3 IUI behandelingen. Mocht je meer informatie weten te vinden over lactose intolerantie en zwangerschap dan hoor ik het graag. Groetjes irisje