Na onderzoeken blijkt...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door happy2012, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    ....dat m`n hormoonwaardes goed zijn, m`n baarmoeder en eierstokken er goed uit zien adhv inwendige echo...maar toch heb ik al 10 maanden geen menstruatie na stoppen met de microgynon30 pil.
    Wie kent dit? Weet wat er aan gedaan kan worden en kan de gevolgen vertellen?
    Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen! Thank you!

2. butterfly80

butterfly80 Actief lid

21 jun 2010
    112
    0
    0
    Dat is vervelend zeg!
    Ik heb wel eens gehoord dat je menstruatie weg kan blijven als je ondergewicht hebt. Weet niet of dit het kan zijn? Dan zie je op de echo's niks afwijkende volgens mij.... Verder zou ik het niet weten. Maar wat zeggen de artsen er dan over?

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Krijg je geen provera om ongesteld te worden?
    Misschien dat het even een zetje nodig heeft om opgang te komen?

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Happy,

Een vriendin had precies hetzelfde. Na het stoppen met de pil 9 maanden niet ongesteld geweest. Toen naar de huisarts, verwijzing gekregen voor gynaecoloog. Daar heeft ze iets gekregen (waarschijnlijk wat caruli zei) om de menstruatie op te wekken.
    En meteen de eerste ronde na de menstruatie was het al raak! (verder was bij haar ook alles goed namelijk)
    Nu heeft ze een heel schattig dochtertje van 2 rondlopen.

Succes!

5. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    bedankt ladies voor jullie snelle reacties en het meedenken!
    Ik heb geen onder- of overgewicht, dus daar zal het niet aan liggen.
    Dinsdag ga ik pas (al ;) ) naar de gyn, maar ben natuurlijk te nieuwsgierig naar wat er mogelijk kan komen en naar andere zelfde situaties. Vandaar mijn vraag.

Even afwachten, maar vermoed zelf ook wel zoiets als een 'opwekkuurtje'

liefs

6. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Had altijd al een hele onregelmatige cyclus maar toen ik met de pil stopte werd ik ook maanden niet ongesteld.
    Heb toen via een klassieke homeopaat de boel vrijwel meteen weer op gang gekregen maar had toen nog geen kinderwens.
    Eigenlijk door de loop der jaren is mijn cyclus op natuurlijke wijze regelmatig geworden en ook regelmatig gebleven na de geboorte van mijn dochtertje.
    Ik denk dat je inderdaad even een zetje nodig hebt.
    Succes!

Deel Deze Pagina