Lieve dames, ervaringsdeskundigen... Wij moeten we keuze gaan maken met welk ziekenhuis we willen starten met icsi... We zijn doorverwezen naar nijmegen, maar dusseldorf is voor ons ook een goede optie, waar ik veel positieve verhalen over lees. Nadeel is dat je minder vergoed krijgt dokr de verzekering, al hebben we nog wel wat bij te zetten gelukkig. Wat zouden jullie doen? Nijmegen of dusseldorf? Iemand toevallig met beiden ervaringen? Ik hoor graag van jullie, veel liefs...
Hey zonnestraal, ik zie ook een goed resultaat bij jou, fijn om te zien!! Bij welke verzekering zit je dan als ik vragen mag?
Lets, als je voor Düsseldorf kiest en het nog even uitstelt tot volgend jaar, kun je ook overstappen naar PNO. Zij vergoeden echt alles en zelfs een vierde poging (als een arts dat zinvol acht). Ik weet niet of zij hun verzekering volgend jaar wijzigen, maar dit jaar is het echt dé verzekeraar als je naar het buitenland wilt. Mocht het hier dit jaar niet lukken, dan stappen wij ook over!
Thanx voor de tip, ben alleen niet zon geduldig persoon haha.. maar het overwegen toch zeker waard!! Weer iets om mee te nemen met kiezen!