Hallo allemaal, Na lange tijd weer terug hier. Waar ik een jaar geleden riep niet in de MMM terecht te willen komen, hebben we toch besloten om IUI te proberen. Wel ook heel duidelijk aan de gyn aangegeven dat dit voor ons het eindstadium is. Mijn eerste IUI misten we mijn ei, en de tweede is helaas mislukt. Mijn vraag is : enkele dagen nadat ik gestopt ben met de Puregon krijg ik ontzettend pijnlijke borsten. Zo erg, dat wanneer ik 's avonds mij BH uitdoe ik ze moet ondersteunen omdat het anders onhoudbaar is. Over mijn borsten lopen dan verschrikkelijk dikke blauwe aders, en dit houdt aan tot de dag voor mijn menstruatie. Naast het feit dat het zeer pijnlijk is, wordt ik er erg onzeker van. Voor de IUI behandelingen wist ik enkele dagen voor mijn NOD dat ik ongesteld zou worden, omdat mijn borsten pijnlijk werden. Mijn verstand weet dat het nu geen voorteken kan zijn, maar toch ! Ben benieuwd of ik de enige ben, of dat het er misschien bijhoort. Bedankt. Groetjes, Niek
Het vreemde is dus dat ik deze laatste poging geen Pregnyl heb gespoten en er toch last van had. Maar het is herkenbaar, daar ben ik al heel blij om. We wachten rustig nog 10 dagen af, en hopen....hopen....hopen
Ik had het ook, de eerste twee keer dat ik pregnyl spoot en de maand erna (Toen ik niets gebruikte) ook nog. Dus... ik weet niet of het iets zegt.