Innesteling of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moppie1992, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal volgens de gyn zou ik dit weekend vruchtbaar zijn maar heb het idee dat hij vrijdag of zaterdag gespronge is dus we hebbe zowiezo goed geklust want de gyn zij hij kan ieder momenr springe eitje was 21 mm bij 20 mm sinds een uur of 9 vanmorge heb ik soms vage steekjes in me buik het zit tusse voorkant en zijkant in zeg maar nou was mijn vraag kan je zo snel een innesteling hebben heb namelijk een lange cyclus van 36 37 dagen maar ben best nieuwschierig we zijn al bijna een jaar bezig en de gyn zegt er is niks mis bij de gyn zij je baarmoederslijmvlies zag er goed uit en de rest ook miss iemand een idee????

Gr moppie
    Ps sorry dat er geen punten enz inzitte zit namelijk op telefoon

2. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Niemand?????

3. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Volgens mij niet zo snel hoor. Zit er doorgaans meer tijd tussen een bevruchting en een innesteling. Maar ja, je weet het altijd pas achteraf! Dus het is wel leuk om er over te filosoferen, maar Joost mag het weten wat daarbinnen allemaal gaande is. ;) Ik voel altijd ( ook toen ik nog lang geen kinderwens had) van alles in de buik en liesstreek en ik ben er nog steeds niet achter wat het betekent :(. Mijn cyclus is elke keer weer anders en alle "symptomen" vaak ook.
    Maar jullie zijn in ieder geval goed bezig geweest rond de eisprong! Dus dat is altijd goed. Hopelijk is het raak! Succes!

Deel Deze Pagina