Vorig jaar ben ik gestart met Clomid maar ik werd er de eerst keer helemaal naar van. De 50 mg sloeg niet aan en daarna gelijk door naar de 100 mg deze sloeg wel aan maar na de 2e kuur 100 mg bleek ik niet meer te reageren op deze hoeveelheid. Toen zijn we gestart met de 150 mg en de daarbij behorende echo begeleiding. Dit sloeg wel aan omdat ze je dan vanaf dag 10 tot net na je eisprong volgen. Alleen werden mijn man en ik er niet vrolijk van want dan moet je opeens op "commando" klussen en dat ging niet. We hebben toen in december besloten om een korte rustpauze in te lassen en even tot ons zelf te komen want het hakte zo in op onze relatie. Gelukkig is dat weer goed gekomen en eind februari zijn we weer begonnen met de 150 mg. Helaas reageerde ik hier niet meer op en toen is er besloten om een operatie uit te voeren (kijkoperatie, HSG en Leo). Nu ben ik zonder clomid en ik moet zeggen voel me veel beter zonder die troep en mijn lichaam heeft het na de operatie zelf min of meer weer opgepakt.
@wendy rot voor je zeg! ik hoop dat het snel allemaal goed mag gaan! ik heb vanmiddag om 12 uur mijn eerste pilletje clomid gehad en ik heb "nog" geen last van bijwerkingen, ik voel me eigenlijk best goed! zondag de laatste en dan volgende week donderdag naar de gyn om te kijken of het gewerkt heeft Spannennndd!!
Vanochtend weer in het ziekenhuis geweest voor controle en omdat ik de na de operatie in april een cyclus heb gehad van 33, 37 en 30 dagen mogen we nu zelf een jaar "aanklooien" en over een jaar als ik dan nog niet zwanger ben moeten we terugkomen in het ziekenhuis. Maar ik hoop dat ik alleen nog maar naar het ziekenhuis hoef om te bevallen!