Wij komen net terug van de fertiliteitsarts: geen rare dingen te zien! Ze vroeg natuurlijk wel hoe we bij haar waren gekomen. eerlijk verteld en ze zei dat we welkom waren, ze wilde alleen wel even weten hoe en wat. Nou ja, dat is vanzelfsprekend. Ze vond mijn progesteronwaarde (15 en 1 niet te kort. Waarschijnlijk is het ook twee dagen te laat gemeten in de cyclus. Ook heeft ze een inwendige echo gedaan en heeft met veel pijn van mijn kant en drukken op mijn buik even mijn linker eierstok gezien! Dus ik hem m wel Da's mooi he. In april mocht ik weer voor een herhalingsuitstrijkje (was pap 2) naar haar toe. Kon zij ook wel zei ze . En we moesten nu gewoon een half jaar zelf proberen, mocht het dan niet gelukt zijn dan mochten we terug naar haar. Het was een heel aardige en volgens mij ook kundige dame. We waren er allebei erg blij mee. Stukken fijner dan onze oude gyn. Ze ging nog wel in het overleg gooien wat andere gyn van progesteronwaarde van 15 vonden. Ze schreef mw. maakt zich zorgen. Wij veren alletwee overeind, neeeeeeee we maken ons geen zorgen, we vragen ons dat gewoon af, omdat we dat onderzoek gelezen hebben dat je eigenlijk wel een waarde van rond de 30 moet hebben. Over verklevingen heb ik haar trouwens ook niet gehoord. Nou, eigenlijk eind goed al goed. Oftwel: gewoon dooroefenen en we zijn welkom als het over een half jaar nog niet gelukt is (dan zijn we een jaar bezig). Klinkt wel ok toch? oja, ik zag op die echo (en mijn man ook) drie ronde bollen bij mijn rechter eierstok, terwijl ik nu binnen drie dagen ongesteld ga worden. Zijn dat dan follikels die daar dan al zitten? Weet iemand dat? We zijn het vergeten te vragen........ Groetjes van een redelijk opgeluchte Loe.