Hoi allemaal, Als er al een topic van is.. Excuus ik kon hem niet zo snel vinden. Ik zit nu in mijn wachtweken van mijn cryo tp. Zit vandaag op wd 9. Mag aankomende dinsdag officieel testen. Ik heb de hele tijd het gevoel dat mijn menstruatie eraan zit te komen, maar doordat ik altijd een puistje krijg en nu dus niet heb ik toch een beetje hoop ,heb ook al sinds een dag of 3 best wel hoofdpijn. Vanaf welke wd hebben jullie postief getest? Liefs,
En nog niet getest? Wat knap. Ik testte altijd al erg vroeg. Ik zou morgen een kansje wagen, maar als die nog niet positief is niet al te druk maken. Heb je pregnyl gebruikt of niet?
Hihi ik had allang getest k begon op wd 7 en laatste keer op wd 9 mooie streep zichtbaar. .maar helaas mis gegaan
Hoi Hoi, Ja heb al getest hihi eerste was van de week, was een heel pieperdepiep streepje zichtbaar maar had al bedacht dat het door de pregnyl kwam(5000) en heb vanmorgen ook nog getest(wd9) maar deze was negatief. Dus ik ben super de puper zenuwachtig en ik wil nu niet eerder testen dan op mijn testdag(of ik het volhoud is een ander verhaal). Ben heel erg benieuwd na hoeveel dagen jullie het wisten, want knijp m wel ivm dat menstruatie gevoel
@Patteke wat een naar bericht zeg. Inderdaad enorm balen.Sterkte om dit een plekje te geven en je moed te verzamelen voor een nieuwe poging. Ik zit nu op dag 8 na tp. Gebruik 3dgs utrogestan. Heb sinds gisteren ineens heel sterk het gevoel dat het ook deze keer weer niet gelukt is. Zo raar gistermorgen werd ik wakker en zei tegen me man ik weet het niet maar voelt alsof ik ongesteld moet worden. Enorm emo gevoel kon om alles janken, hoofdpijn en buikpijn die ik herken alsof ik ongesteld moet worden. Hele dag was ik bang om naar de wc te gaan bang om geconfronteerd te worden met mijn gevoel dat mislukt is. Toch ben ik nog steeds niet ongesteld. De symptomen zijn niet anders vandaag voel ik me net zo. Net stond ik op punt om test te doen maar toch niet gedaan omdat daar volgens ziekenhuis nog niets op te zien kan zijn. Op dag 10 kun je pas in bloed zien of hcg waarde verhoogd is dus zwanger. Is dit echt waar wie heeft hier ervaring mee ? Die test brand zo in mijn handen. Ik wil antwoord maar ben tegelijk ook bang. Wachtdagen zijn zo moeilijk 😕😶
Spannend!! Wanneer ga je beginnen of ben je al begonnen? Ik heb nog 6 cryo's in de vriezer dus is nog niet einde van de wereld, maar had het vanmorgen wel even zwaar. Ben gewoon aan het werk gegaan had ik tenminste wat afleiding, maar kom net thuis en dan heb ik het er toch wel weer even moeilijk mee. De teleurstelling is gewoon zo groot. Heb 16 maart nieuwe afspraak staan zodat we voor cryo nr 2 kunnen gaan over 2/3 weken.
@Patteke bedankt voor duimen. Helaas zijn de eerste signalen van ongesteldheid al weer waargenomen. Gisteren eerste veegje enorme emobuien. Vanmorgen test gedaan is nu dag 10 dus zou iets moeten zien. Helaas gaf test ook aan niet zwanger. Morgen nog bloedprikken maar me gevoel zegt dat het niet gelukt is. Vrees voor uithuilen en opnieuw beginnen.
Hè verdorie, stomme gevoel ook altijd Maar ook dat kan het soms behoorlijk mis hebben. Eerst het bloedprikken nog even afwachten natuurlijk. Ik hoop echt dat je gevoel er gewoon super naast zit! En dat je positief nieuws krijgt morgen! Hoeveelste poging is dit nu voor jou?
Helaas het is weer niet gelukt. Bloeduitslag gaf aan wat we al vreesde niet zwanger. Dit was mij 1e ivf/icsi had terugplaatsing op dag 5. Helaas is er niks overgebleven om in te vriezen dus hele traject kan weer opnieuw. We hebben over 2 weken evaluatie gesprek met arts. Dan eens bespreken wat de opties nog zijn voor poging 2. Voorlopig even rust we gaan ook maar eens week met vakantie. Even geen ziekenhuizen prikken enz. Hoop dat volgende keer beter lukt.
Aagh wat jammer! Hoop dat je deze teleurstelling snel te boven komt Indd eerst maar even lekker een weekje weg. Eventjes je gedachten wat verzetten. Het is ook niet niks hoor, dat hele traject. Maar we gaan wel positief blijven meis! We gaan er gewoon vanuit dat je bij poging 2 goede cryootjes hebt en dat het bij de verse gelijk raak is! Dikke digi hugg!
Heb zowaar echt netjes 2 weken gewacht na de TP voordat ik een test deed. Dus op een woensdag de tp en 2 weken later op woensdag een test gedaan deze was duidelijk positief. De dag erna nog een test gedaan voor de zekerheid en daar was de streep echt nog donkerder dan de teststreep. Ik voelde het weekend ervoor eigenlijk al dat het wel raak moest zijn want voelde mij zo anders dan normaal voor een ongesteldheid.