Ha meiden, Ik was eigenlijk benieuwd hoe het bij de meerderheid van jullie is gegaan: hebben jullie voor een 2e langer, korter of even lang 'geklust' als voor de eerste? Wij gaan nu voor een 2e en ik vroeg het me gewoon even af . groetjes, Marit
hoi ik heb gestemd op de 2de x langer. Ik was bij me dochter gelijk zwanger na stoppen met de pil. Me zoon is door de pil heen gekomen.En voor een derde zijn we eigenlijk al een tijdje bezig geweest (6maanden)toen een pauze door meerdere mks. en nu zijn we weer aan t oefenen
Tja, wat moet ik zeggen. Was van de eerste gelijk zwanger en ben nu zwanger zonder dat het al helemaal de bedoeling was. Heb dus maar voor de eerste gekozen.
bij de eerste duurde het 13 maanden. ben toen na de bevalling 3 maanden aan de pil geweest en gestopt met de gedachte dat t weer lang zou duren, maar 2 menstruaties later was ik zwanger. bij deze (3e) duurde het 10 maanden.
Van Isa was ik de 4de ronde in verwachting en nu in ronde 1; vanmorgen een lichte positieve CB en gelijk maar even de test van de apotheek gedaan, ook licht posi. Het gebeurt dus echt wel eens in de eerste ronde, ik wilde graag in juli of aug in verwachting raken en dacht dan zo met ronde 7 goed te gokken haha. Een voorzichtige hiep hiep hoera hier.
Beetje vertekend beeld, maar de eerste is in de eerste cyclus verwekt. De 2e is verwekt in week 4 van de cyclus nadat we hadden besloten om voor een tweede te gaan, dus eigenlijk een cyclus te vroeg voor de logica. gods wegen.....
Korter, bij Lindsey waren we 6 maanden bezig (en toen ook al 7 maanden van de pil) en bij de 2e was ik meteen de 2e ronde zwanger (eingelijk eerste want de eerste ronde was ontpillen en hebben we bijna geen sex gehad)
bij de 1e was ik met 6 maanden zwanger en voor de 2e zijn we nu bijna 4 jaar bezig. dus ik heb ook langer gestemd ik ben vorig jaar zwanger geweest van onze tygo en op dat moment waren we bijna 3 jaar bezig...
Ik lees de vraag even als 1e of 2e zwangerschap. Ik werd na 10 maanden voor het eerst zwanger, helaas een miskraam. Daarna een keer ongesteld geworden en daarna weer zwanger. Succes!
We zitten nu in ronde 5 voor de tweede. Van Jorrit was ik de tweede ronde al zwanger. Ik hoop dat het bij ronde 5 blijft Groetjes MB2005.
ik word heel ziek van de pil dus de huisarts opperde dat ik eens ermee zou moeten stoppen, omdat we toen toch al een kinderwens hadden hebben we geen andere anti conceptie gebruikt, een maand later was ik zwanger, ben niet een keer meer ongesteld geworden, bij de tweede waren we er heel bewust mee bezig en toen duurde het ongeveer 6 maanden voordat ik zwanger was, de derde weet ik niet aangezien we condooms gebruikten en ik toch zwanger ben geworden. nu zijn we weer druk aan het klussen, in de vruchtabre periodes dus we zien het wel, ben nu wel 13 jaar ouder na de eerste keer zwanger raken.
Ik heb gekozen voor 2x langer. We zijn nu ruim een jaar bezig terwijl de eerste eigenlijk niet gepland maar binnen 4 maanden na ontpillen (op aanraden arts) is verwekt.